"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

sobota, 21 marca 2015

Konkurs z książką "Tylko przy mnie bądź" Joanny Sykat






Regulamin konkursu:

  1. Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga Nowe Horyzonty. 
  2. Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem i zaakceptowanie go. 
  3. Konkurs trwa od dnia 21.03.2015 do 12.04.2015 do godziny 11:00. Zgłoszenia przysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 5 dni po zakończeniu konkursu. 
  4. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki, jeśli tego nie zrobi, wybiorę inną osobę. 
  5. Do wygrania jest jeden egzemplarz „Tylko przy mnie bądź” Joanny Sykat. Książka jest nowa. 
  6. Jedna osoba może się zgłosić tylko raz! 
  7. Odpowiedź należy opublikować pod postem konkursowym Tutaj lub wysłać na adres: klaudiaskiedrzynska@wp.pl w tytule wpisując „Konkurs z Tylko przy mnie bądź”. Natomiast w komentarzu pod postem zostawić swój adres email oraz „Zgłaszam się”. 
  8. Zwycięzca jest tylko jeden. Książkę wysyłam tylko na terenie Polski. 
  9. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, oczywiście w trakcie trwania konkursu, nie po zakończeniu. 
  10. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić następujące warunki: 
  11. Polubić profil: Nowe Horyzonty
  12. Zaprosić minimum trzy osoby do polubienia strony Nowe Horyzonty
  13. Udostępnić baner konkursowy (publicznie). 
  14. Byłoby mi bardzo miło, jeśli dodalibyście mój blog do obserwowanych, oraz pozostawili po sobie jakiś „ślad” :) Jeśli to zrobicie wpiszcie w komentarzu swój login pod, którym obserwujecie. Nie jest to obowiązkowe, jednak daje większe szanse :) 
  15. W konkursie musi wziąć udział minimum 15 osób inaczej konkurs zostanie odwołany. 


Zadanie konkursowe: „Pokaż jak wygląda wiosna w twojej okolicy” na zdjęciu powinno znaleźć się hasło: Nowe Horyzonty (bez hasła zdjęcie nie będzie brane pod uwagę), może być napisane na karteczce, na dłoni, na ziemi, gdzie sobie życzycie, byleby było widoczne. Zdjęcia muszą być koniecznie waszego autorstwa.

Powodzenia! :)

3 komentarze:

  1. Wymyśliłaś świetny, choć trudny konkurs ;) Życzę wszystkim powodzenia i trzymam kciuki! Książkę mam, więc nie biorę udziału, ale info udostępniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Wydaje mi się, że konkurs jest nieco za trudny :(

      Usuń
  2. zgłaszam się :-)
    karolina_23-1985@o2.pl :-)

    OdpowiedzUsuń