"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie kwietnia

Dzisiaj przybywam do Was z nieco spóźnionym podsumowaniem miesiąca. Poniżej przedstawiam Wam książki, które miałam okazję przeczytać w kwietniu.





Ilość przeczytanych książek: 5
Ilość przeczytanych w tym miesiącu stron: 1574
Podjęte współprace: 2

Ten miesiąc słabo wypadł jeśli chodzi o przeczytane pozycje, mam tutaj na myśli, że bardzo malutko. Za to nie ma się co oszukiwać - zaszalałam z nowymi pozycjami w mojej biblioteczce. Na emeryturze z pewnością nie będę się nudziła, mam to jak w banku. Jeśli chodzi o książki z poniższego zdjęcia to część z nich zakupiłam, kilkanaście pozycji pochodzi z wymiany, kilka tytułów otrzymałam, a część wygrałam w różnych konkursach. Teraz zostawiam Was ze stosiskiem, rozejrzyjcie się, być może coś Wam się spodoba ;)


Kolejne podsumowanie za miesiąc.

9 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się, na pewno maj będzie lepszy pod względem czytelniczym. Gratuluję nowych współprac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Jeśli tylko pogoda dopisze, to z pewnością maj będzie udany pod tym względem, uwielbiam czytać na świeżym powietrzu :)

      Usuń
  2. Przede wszytskim gratuluję podjętych współprac! A stosisko? Genialne! Przyjemnej lektury, czekam na kolejne recenzje! Udanej majóweczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Również życzę Ci udanej majówki :)

      Usuń
  3. To się nazywa nie stosik ale stos :D Także nie brakuje Ci jeszcze miejsca! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Książek nigdy nie jest za dużo ;)

      Usuń
  4. Wow, ten stos to naprawdę robi wrażenie!!! :)
    Nowa półka / półki będą potrzebne ? :)
    Gratuluję nowych współprac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jeszcze się mieszczę ;) wiele z tych książek pochodzi z wymiany, tak więc jedne poszły w świat, a w ich miejsce wskoczyły nowe pozycje :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  5. Całkiem niezły wynik jeśli chodzi o czytanie. :) Natomiast zdobycze - wooow, gratuluję. :) Kilka chętnie dorwałabym w swoje łapki. ;)

    OdpowiedzUsuń