"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 10 czerwca 2015

KONKURS





Konkurs miałam ogłosić nieco później, ale niech będzie dzisiaj. Tak więc dzięki Danusi, która podarowała mi nowiusieńki i pachnący egzemplarz książki "Stulecie Winnych. Ci, którzy wierzyli" autorstwa Pani Ałbeny Grabowskiej mogę zorganizować dla czytelników bloga Nowe Horyzonty rozdanie. Danusiu Tobie jeszcze raz ogromnie dziękuję <3



REGULAMIN KONKURSU:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga Nowe Horyzonty.
  2. Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem i zaakceptowanie go.
  3. Konkurs trwa od dnia 10.06.2015 do 01.07.2015 do godziny 23:59. Zgłoszenia przysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 5 dni po zakończeniu konkursu.
  4. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki, jeśli tego nie zrobi, wybiorę inną osobę.
  5. Do wygrania jest jeden egzemplarz "Stulecie Winnych. Ci, którzy wierzyli" Ałbeny Grabowskiej 
  6. Jedna osoba może się zgłosić tylko raz!
  7. Zwycięzca jest tylko jeden. Książkę wysyłam wyłącznie na terenie Polski.
  8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, oczywiście w trakcie trwania konkursu, nie po zakończeniu.

Warunki jakie powinniście spełnić, aby Wasze zgłoszenie zostało przyjęte to:

1. Zgłosić się.
2. Podać adres e-mail.
3. Polubić stronę Nowe Horyzonty
4. Zostać publicznym obserwatorem bloga klikając w przycisk  "Dołącz się do tej witryny", który znajduje się na prawym pasku. 
5. Udostępnić informacje o konkursie (publicznie) -tutaj proszę podać link.
6. Udzielić odpowiedzi na banalne zadanie konkursowe.


Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!
E-mail:
Lubię na Facebooku jako:
Bloga obserwuję jako:
Udostępniłam/łem na:
Odpowiedź:

Pytanie konkursowe:

Wymień dwie książki: jedna to ta najwspanialsza, która Was najbardziej zachwyciła. Drugi tytuł to ten przed którym przestrzegacie innych, aby po niego nie sięgali.


Wszystkim życzę powodzenia!

11 komentarzy:

  1. Ja już książkę mam, więc życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój egzemplarz stoi już na mojej półce, ale trzymam kciuki za innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się <3
    wersja.Asia@vp.pl
    Lubię na Facebooku jako: Joanna Szarek
    Bloga obserwuję jako: Asia Szach - blogger - jak wchodzę przez google to mi nie działa, problem z ustawieniami
    Udostępniłam/łem na: FB https://www.facebook.com/joanna.szarek.3
    Odpowiedź:
    Ostatnio zachwyciła mnie książka "Dziewczyny wyklęte" która opowiada historie kobiet, a raczej dziewcząt, które postanowiły działać w konspiracji - AK, natomiast książka, która dla mnie mogłaby nie istnieć i odradzam jej czytanie to "Klara" Izy Kuny - nawet jeśli ktoś chciałby mi podarować za darmo nie wzięłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam pierwszych części, ale chętnie zgłoszę się do konkursu. :)
    Muszę pomyśleć nad odpowiedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    E-mail: dagmara.michalska@buziaczek.pl
    Lubię na Facebooku jako: Dagmara Janicka
    Bloga obserwuję jako: Dagmara Janik
    Udostępniłam/łem na: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009179932293
    Odpowiedź:
    Miałam spory problem z tym zadaniem bo wymieniałabym masę książek, które polecam, ale zdecydowałam, że wymienię ostatnią książkę, która mi się bardzo spodobała jest to książka: "TOXIC" Dyken Rachel Van.
    Książka, której już na pewno nigdy nie przeczytam to niestety "Dziady" Adama Mickiewicza. Pamiętam, że strasznie się męczyłam czytając ją :( a nic innego mi na myśl nie przychodzi co mogłabym odradzić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    E-mail: zagisama@gmail.com
    Lubię na Facebooku jako: Marina Michałowska
    Bloga obserwuję jako: Sadi
    Udostępniłam na: www.drunkpriest.blogspot.com
    Odpowiedź: Ciężko wybrać ulubioną ale...Najciekawszą książkę, którą przeczytałam która podbiła moje serce grubością i jakością jest książka Desperacja Stephena Kinga. Cały czas książka trzymała w napięciu, a świat i otoczenie nie był napisany na odwal się. Wszystko co ważniejsze było dokładnie opisane. Nie wiadomo, też do końca, kto przeżyje kto nie... bardzo mało jest książek, które niejasno ukazują, kto jest głównym bohaterem - nie licząc strony złej szaleńca czy coś ;) Zatem tą książkę poleciłabym każdemu bo akcja jest niezwykle przewrotna :)
    Książkę, którą bym wszystkim odradzała jest niestety również twór Stephena Kinga: Kolorado Kid... Była to najnudniejsza najmniej intrygująca i przede wszystkim słaba książka. Nikomu nie poleciłabym, no chyba że fani kryminałów myślą inaczej, ja się z tą książką męczyłam łudząc się że zaraz akcja będzie, jeszcze trochę, troszeczkę. Bum koniec książki. Nie polecam.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    E-mail: anikm@o2.pl
    Lubię na Facebooku jako: Anna Kulawiak
    Bloga obserwuję jako: Anna Kulawiak
    Udostępniłam/łem na: https://www.facebook.com/anna.kulawiak.10
    Odpowiedź: Wiele było takich, które mnie zachwyciły, więc wskażę tę, która ostatnio skradła moje serce: "Imię wiatru" Patricka Rothfuss'a. Na szczęście w pamięci mam mniej tych, które mnie zawiodły,a żadna chyba nie pobiła pod tym względem "Sklepów cynamonowych" Brunona Schulza. Minęło przeszło 20 lat, od czasu gdy ją czytałam, ale pamiętam do dzisiaj jak się przy tym męczyłam. By się zmusić do lektury, robiłam to w czasie dojazdów autobusem do szkoły. Koszmarne chwile, choć kocham czytać :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne ze sie zglaszam :)
    Zgłaszam się!
    E-mail:moniczka1709@gmail.com
    Lubię na Facebooku jako: Moni Ka
    Bloga obserwuję jako: Monika Kurczab
    Udostępniłam/łem na:https://www.facebook.com/monika.kurczab.5/posts/812832355479678?pnref=story
    Odpowiedź: Moja ukochana ksiazka, najblizsza memu sercu to 'Jezdziec miedziany' Paulliny Simons. Z kolei ksiazka ktora nigdy nikomu bym nie polecila i wrecz przestrzegala przed jej czytaniem? Malo jest takich ksiazek, bo jesli jakas mi sie nie podoba to poprostu odkladam. Kiedy jednak wracam mysla do niedawnej przeszlosci to beda to 'Banki mydlane'.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią spróbuję szczęścia w tym konkursie :)
    Zgłaszam się!
    e-mail: limone676@gmail.com
    Lubię na facebook'u: Books&Culture
    Bloga obserwuję jako: Monika R.
    Udostępniłam na: https://www.facebook.com/booksculture
    Odpowiedź: Są takie powieści, które chciałoby się czytać milion razy i zawsze działają na nas tak samo. Seria, która jako jedna od dawna poruszyła najczulsze punkty mojej duszy to Oddechy autorki Rebeccki Donovan. Polecam i polecać będę każdemu kto czytając, lubi odczuć wszystko na własnej skórze. Każdy najmniejszy ból, dotyk, gest, płacz, śmiech a także strach... Książka porusza niezwykle trudny ale jakże ważny temat w naszej egzystencji jakim jest przemoc. Może nie widzimy jej na co dzień ale kto wie, może gdzieś za drzwiami jakiegoś domu, ktoś właśnie jej doświadcza?

    Są też takie książki, które podnoszą nam ciśnienie i chcielibyśmy rzucić nimi o ścianę, bo nie możemy przez nie przebrnąć. Czego nie polecam? Hmmm....Zdecydowanie "Żar nocy" - Sylvia Day. Słabe...

    Zaczytanego życia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    E-mail:nikolsosna@o2.pl
    Lubię na Facebooku jako:Magdalena Szeszko-Lendzion
    Bloga obserwuję jako:Magdalena Sz L
    Udostępniłam na FB : https://www.facebook.com/magdalena.sz.12/posts/672760262824612?pnref=story
    Odpowiedź: jaka książkę poleciłabym hmm jest tego sporo bo sporo , nie potrafię wskazac tylko jednaj która mnie zachwyciła. Zdecydowanie polecam "Stulecie Winnych" pierwszy tom właśnie mnie zachwycił na tyle że koniecznie musze przeczytać kolejne, to na pewno. Poza tym cała seria książek Jo Nesbo , a ostatnio "Wiszący ogród" Ian'a Rankin'a.
    Jakiej książki nie polecam? no kilka się znajdzie niestety : Stephen King "Buick 8" przebrnęłam ale ciężko było - ale nie zrażam się , podobno mistrz napisał ostatnio jakiś kryminał więc na pewno sięgnę; "50 twarzy Grey'a " przebrnęłam , ale ciężko było, próbowałam znaleźć coś co uratuje te ksiązke w moich oczach ale nie znalazłam; jest jeszcze jedna książka ... chyba jedyna... którą zaczęłam i nie dałam rady, cos mi nie szło .. to "Werniks" Williama Whartona

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    antoniak24@wp.pl
    Lubię, obserwuję i udostępniłam na https://www.facebook.com/profile.php?id=100000841766548
    Oł kej. To teraz czas na mnie :) Książeczka best of the best jak dla mnie to (zaskoczenia wielkiego nie będzie w tym zakresie) "Zakręty losu". To w jaki sposób autorka zakańczała poszczególne rozdziały (ten kto czytał ten wie). Ta akcja, ten dreszczyk, ten niedobry starszy brat (zjadłabym go w całości)... MISTRZOSTWO. A, że książkę wszystkim polecam (i pożyczam) świadczy stan tej którą posiadam :D
    Teraz czas na tą kniżkę bleee... A więc: LUDZIE DAJTA SE SPOKÓJ Z SENNIKAMI! Jak żyję już (strach się przyznać) 30 lat na tym świecie nigdy nie sprawdziło mi się to co pisze w tej książce. Tyle razy kasy co utopiłam w kuponach lotka na każde hasło: czeka Cię wielka wygrana... Serce się kraje ile książek mogłam sobie zamiast tego kupić...
    Nooo...
    To byłam JA (kto zna ten wie, a kto nie zna niech żałuję) :D

    OdpowiedzUsuń