"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

niedziela, 7 czerwca 2015

Podsumowanie maja

No dobrze, pierwszy tydzień czerwca minął, a ja jak zwykle z opóźnieniem biorę się za podsumowanie poprzedniego miesiąca. Jeśli chodzi o przeczytane pozycje mogę stwierdzić, że jest całkiem dobrze, a to dlatego, że są to książki przeczytane tylko w pierwszej połowie miesiąca, ponieważ drugą połowę maja spędziłam bez książek. Tak, tak przyznaję się, że czasami są rzeczy ważne i ważniejsze, książki tym razem były te "ważne" i niestety przegrały z natłokiem innych "ważniejszych" wydarzeń w moim życiu. No dobrze zatem przejdźmy do meritum. Książki które miałam okazję przeczytać w maju to:




Ilość przeczytanych książek: 6
Ilość przeczytanych w tym miesiącu stron: 1463
Podjęte współprace: 1

Jeśli miałabym wybrać najlepsze z wyżej wymienionych książek to z pewnością jest to "Obsydian" oraz "Maminsynek", na poprawę nastroju polecam "Ukochanego z piekła rodem", a dla lubiących fotografować "Fotoprzemyślenia nad pięćdziesiątką", natomiast najgorszą książką w maju, która była dla mnie po prostu drogą przez mękę okazał się "Odwet" Jacka Higginsa.

Nowe pozycje, które w ubiegłym miesiącu trafiły do mojej domowej biblioteczki to <klikajcie w miniaturkę>:



Tak wygląda podsumowanie MAJA. Na kolejne zestawienie zapraszam za miesiąc, mam nadzieję, że obędzie się bez opóźnień. :)


10 komentarzy:

  1. Opasłe tomiszcze z tej Niezgodnej :) Ale nie dostrzegam w stosie "Innej bajki", a prawa kolumna twierdzi, że ją czytasz, to jak z tym jest? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko się zgadza :) "Inna bajka" będzie w podsumowaniu czerwca, odebrałam ją w ubiegły piątek. "Niezgodna" czeka na odpowiednią chwilę abym mogła po nią sięgnąć, póki co priorytety są w pierwszej kolejności :)

      Usuń
  2. Dużo książek przybyło Ci na półki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci zleciał czytelniczy maj. Gratuluję! Ja również uwielbiam ''Obsydiana''. Teraz muszę nadrobić kolejne tomy. ''Maminsynek'' niestety nie przypadł mi aż tak bardzo do gustu, a "Ukochanego z piekła rodem", wspominam całkiem miło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem dobry wynik. Oby czerwiec był dla Ciebie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników i życzę powodzenia w czerwcu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też w maju niezły stosik się uzbierał, ale czerwiec chyba go przebije ;) ja zawsze liczę książki od momentu wypłaty :D więc od poniedziałku 08.06 uzbierało się ich już 31 :D :D a jeszcze czekam na dwie, a może jednak cztery paczki z wymiany :D

    OdpowiedzUsuń