"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 7 lipca 2015

Konkurs "Johny Stargazer. Tajemnice Anturgii".



Kochani posiadam nową książkę, która od dłuższego czasu zalega u mnie na półce. Jednak jakoś mnie do siebie nie przekonuje. Może znajdzie się chętna osobą, która ją przygarnie? Oddam ją z przyjemnością :) Jeśli frekwencja będzie zadowalająca to niebawem możecie oczekiwać kolejnego rozdania.

REGULAMIN KONKURSU:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga Nowe Horyzonty.
  2. Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem i zaakceptowanie go.
  3. Konkurs trwa od dnia 07.07.2015 do 20.07.2015 do godziny 23:59. Zgłoszenia przysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 5 dni po zakończeniu konkursu.
  4. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki, jeśli tego nie zrobi, wybiorę inną osobę.
  5. Do wygrania jest jeden egzemplarz książki "Johny Stargazer. Tajemnice Anturgii" Michałą Łuczyńskiego. Klik
  6. Jedna osoba może się zgłosić tylko raz!
  7. Zwycięzca jest tylko jeden. Książkę wysyłam wyłącznie na terenie Polski.
  8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, oczywiście w trakcie trwania konkursu, nie po zakończeniu.

Warunki jakie powinniście spełnić, aby Wasze zgłoszenie zostało przyjęte to:

1. Zgłosić się.
2. Podać adres e-mail.
3. Polubić Fanpage bloga Nowe Horyzonty
4. Zostać publicznym obserwatorem bloga klikając w przycisk  "Dołącz się do tej witryny", który znajduje się na prawym pasku. 
5. Udostępnić informacje o konkursie (publicznie) -tutaj proszę podać link.
6. Napisać: "Uwaga! Czytanie poszerza horyzonty i grozi posiadaniem własnego zdania!"


Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!
E-mail:
Lubię na Facebooku jako:
Bloga obserwuję jako:
Udostępniłam/łem na:
Uwaga! Czytanie poszerza horyzonty i grozi posiadaniem własnego zdania!


Wszystkim życzę powodzenia!

8 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    E-mail: dorotaczekolada@interia.pl
    Lubię na Facebooku jako: Dorota Lińska-Złoch
    Bloga obserwuję jako: Dorota Lińska-Złoch
    Udostępniłam/łem na: https://www.facebook.com/dorotaczekolada
    Uwaga! Czytanie poszerza horyzonty i grozi posiadaniem własnego zdania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    E-mail: dagmara.michalska@buziaczek.pl
    Lubię na Facebooku jako: Dagmara Janicka
    Bloga obserwuję jako: Dagmara Janik
    Udostępniłam/łem na: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009179932293
    Uwaga! Czytanie poszerza horyzonty i grozi posiadaniem własnego zdania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    E-mail:eve_ew@wp.pl
    Lubię na Facebooku jako:Ewelina Anna Chojnacka
    Bloga obserwuję jako: Ewelina Anna Chojnacka
    Udostępniłam/łem na: moim Facebooku Ewelina Anna Chojnacka
    Uwaga! Czytanie poszerza horyzonty i grozi posiadaniem własnego zdania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię książki sci-fi.Tak samo gry i filmy. Może nie wszystkie ale niektóre mają w sobie to coś ;)

    Zgłaszam się!
    E-mail: zagisama@gmail.com
    Lubię na Facebooku jako: Marina Michałowska
    Bloga obserwuję jako: Sadi
    Udostępniłam/łem na: www.drunkpriest.blogspot.com
    Uwaga! Czytanie poszerza horyzonty i grozi posiadaniem własnego zdania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    E-mail: klaudia.m@x.wp.pl
    Lubię na Facebooku jako: Klaudia Klaudia
    Bloga obserwuję jako: Klaudia M
    Udostępniłam na: https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/671323436345950
    Uwaga! Czytanie poszerza horyzonty i grozi posiadaniem własnego zdania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    E-mail: antoniak24@wp.pl
    Lubię na Facebooku, bloga obserwuję i udostępniłam na: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000841766548
    Uwaga! Czytanie poszerza horyzonty i grozi posiadaniem własnego zdania!

    OdpowiedzUsuń