"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 1 lipca 2015

Podsumowanie czerwca.


Tym razem obyło się bez opóźnień. Kolejny miesiąc za nami. Kurcze czy tylko mnie ten czas tak biegnie? Gdybym mogła to wyciągnęłabym dobę o dobrych kilka godzin. Wracając do podsumowania w czerwcu miałam przyjemność przeczytać następujące pozycje:



Ilość przeczytanych książek: 8
Ilość przeczytanych w tym miesiącu stron: 2292
Podjęte współprace: 2
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 688

Godne polecenia są książki naszych rodzimych autorek "Inna bajka" Kasi Bulicz-Kasprzak oraz "Rosół z kury domowej" Nataszy Sochy (premiera 29 lipca). Na poprawę humoru zdecydowanie polecam "Zaplątanych" Emmy Chase, dla dzieciaczków oczywiście "Bolek i Lolek".

W czerwcu nawiązałam nowe współprace z:

Wydawnictwem Literackim



Harper Collins


Dodatkowo zyskałam nie tylko nowe książki, a nowe miejsce na nie. To są dwie półeczki złożone w jedną :)



Stosik z tego miesiąca prezentuje się następująco:


Na koniec kolejny zakup - wymuszony. Od dłuższego czasu zmagałam się z awariami laptopa, często było tak, że"odpoczął" sobie i odpalał normalnie. Od ubiegłego piątku "tęczę" na ekranie miałam codziennie.W poniedziałek mój laptop wyzionął ducha, wydał ostatnie "pip" i padł na amen. Reanimacja niestety nie była udana, tak więc zmuszona byłam do zakupu nowego, oto on - moja nowa dziecinka, nowe miejsce pracy (mam nadzieję, że pociągnie dłużej jak jego poprzednik!):




Tak wygląda podsumowanie CZERWCA.- Na bogato :) - Na kolejne zestawienie zapraszam za miesiąc.

6 komentarzy:

  1. Też przeczytałam 8 książek, ale na stronie pojawiły się też zaległe recenzje. Półkę na książki masz cudowną, marzy mi się taka. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyników! A stosik przedstawia się cudownie. Widzę Inwazję Bazgrołów, świetna jest ;). I półeczka cudowna! Jako że już mi brakło miejsca na regale, a jedną ścianę mam jeszcze wolną, to może sobie sprawię coś podobnego :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników, ja również nowej współpracy z ciekawymi Wydawnictwami! Ja również przeczytałam 8 książek :) Także byłam zmuszona zakupić nowy laptop w ostatnim czasie, poprzedni zupełnie odmówił współpracy, regałów też mi przybyło... ;) Podobnie się u nas dzieje ;)) Pozdrawiam i życzę równie udanego lipca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej to "zazdraszczam" "Rosołu z kury domowej" - pozostaje czekać do premiery :) Kilka pozycji ze stosiku u siebie już mam :) Oczywiście gratuluję współprac i trzymam kciuki za kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że czerwiec był dla Ciebie udanym miesiącem. Półka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników! Życzę owocnej współpracy z wydawnictwami ale także z nowym laptopem! :D
    Piękny stosik. Podkradłabym książki: "Zaplątani" i "Miłość na bali". :) Ahhh, cudne miejsce na lektury. Czyżby już było zajęte ? :3
    Życzę zaczytanego i zapisanego lipca! :*

    OdpowiedzUsuń