"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

czwartek, 2 lipca 2015

Wyniki konkursu z książką "Stulecie winnych"



Dzisiaj przybywam do Was z wynikami konkursu z książką "Stulecie Winnych. Ci, którzy wierzyli". Chciałabym ogromnie podziękować wszystkim osobom, które wzięły udział w konkursie. Niestety nie było wielu zgłoszeń, nad czym bardzo ubolewam, mam nadzieję, że w najbliższych rozdaniach frekwencja się podniesie ;) Jeszcze raz ślicznie dziękuję Danusi, która przekazała książkę na konkurs!


Postanowiłam nagrodzić osobę, która jest na moim blogu praktycznie od samego początku. Osobę, która często się udziela i komentuje jednocześnie tutaj jak i na fanpage'u. Nie przedłużając książka Ałbeny Grabowskiej trafia w ręce:




Joanny Szarek




Serdecznie gratuluję i proszę o wysłanie adresu w wiadomości prywatnej :)
Pozdrawiam wszystkich moich czytelników :*



Ps. Mam w planach co najmniej 3 konkursy. Jeśli będziecie zainteresowani to zorganizuję kolejne. 


7 komentarzy:

  1. Dziękuję za takie słowa i oczywiście za nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Nie zgłaszałam się, chcąc dać szansę innym, ja swój egzemplarz książki już posiadam, trzeba tylko przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń