"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 1 września 2015

Podsumowanie czytelniczego sierpnia.



Podsumowanie czytelniczego sierpnia czas zacząć. Przyznaję, że nie do końca jestem zadowolona z uzyskanego wyniku, jednak wyszło tak jak wyszło. Muszę się poprawić na przyszłość. Nie przedłużając.


Książka, którą polecam wszystkim jest "Powrót do Mandalaj" Rosanny Ley. Ciekawymi i godnymi polecenia są również pozostałe książki, które miałam przyjemność przeczytać w sierpniu. Bardzo spodobały mi się powieści "Ty" oraz "Zapach kwiatu muszkatołowego" jednakże są to książki, które nie wszystkim przypadną do gustu. Miałam przyjemność zrecenzować dwie powieści naszych polskich autorów są to "Furia rodzi się w Sławie" Krzysztofa Koziołka oraz "Czerwień obłędu" Dawida Waszaka (premiera 3 września), wszystkich zachęcam do sięgnięcia po te pozycje. W tym miesiącu zrecenzowałam również dwie kolorowanki dla dorosłych "Crazy Drawings" oraz "Tajemny ogród", zdecydowanie polecam pierwszą.

Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek: 6
Ilość napisanych recenzji: 9
Ilość przeczytanych w tym miesiącu stron: 2432
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 593
Podjęte współprace: 1


Na skróty:

W sierpniu udało mi się nawiązać współpracę z:

 Książki, które udało mi się pozyskać w sierpniu: 




Tak wyglądał mój zaczytany sierpień, a jak było u Was?




3 komentarze:

  1. Johnny wyglądający zza stosiku wygląda obłędnie! :D Gratuluję takiej ilości książek, jak i nawiązania nowej współpracy! :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to nie jest zły wynik. Ja bym się na Twoim miejscu nie przejmowała :)

    OdpowiedzUsuń