"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 7 października 2015

"Furia rodzi się w Sławie" ponownie na blogu - artykuł




Kilka miesięcy temu miałam przyjemność przeczytać i zrecenzować książkę Krzysztofa Koziołka Furia rodzi się w Sławie. Nie ukrywam, że książka bardzo mi się podobała, jej recenzję znajdziecie tutaj: KLIK

Dzisiaj natomiast otrzymałam przemiłą wiadomość od autora, który poinformował mnie, że fragment mojej recenzji znajduje się w miesięczniku Dobre Jedzenie. Spodziewałam się tego jednak nie wiedziałam co konkretnie znajdzie się w artykule i kiedy. Bardzo to miłe, przez takie drobne sprawy wiem, że to co robię ma jakiś sens, że nie wszystko idzie na marne. Bardzo się cieszę, dziękuję autorowi za takie mini wyróżnienie, które dla mnie ma ogromną wartość.


Artykuł znajduje się na stronie: Dobre jedzenie
Blog Krzysztofa Koziołka: Blog
Fanpage autora: Krzysztof Koziołek Pisarz
Fanpage książki: Furia rodzi się w Sławie


2 komentarze:

  1. Wow! Gratulacje! I zazdroszczę bardzo :)

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takie sytuacje powinny przypominać, że to co robimy ma sens i nie warto tego rzucać w kąt. Kolejne wspaniałe osiągnięcie. Gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń