"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 7 października 2015

Najlepsza recenzja września na portalu interia360.pl


Sądzę, że dzisiaj jest mój szczęśliwy dzień. Druga przemiła wiadomość w ciągu zaledwie godziny, a gdzie tam koniec dnia, może uda mi się coś wygrać? :)

Wracając do konkretów, otrzymałam wiadomość od portalu interia360.pl z którym mam przyjemność współpracować praktycznie od samego początku prowadzenia bloga, póki co uważam naszą współpracę za udaną i mam nadzieję, że druga strona jest równie usatysfakcjonowana jak ja :)


"Pani tekst został wybrany za najlepszy, napisane we wrześniu.
Gratulacje!"


Co tu wiele mówić, ogromnie się cieszę i dziękuję portalowi interia360.pl za wyróżnienie. Was zapraszam do zapoznania się z nagrodzoną recenzją Maria Callas. Primadonna stulecia jak również na stronę portalu interia360.pl wystarczy się zalogować, kliknąć w "Publikuj tekst w interia360", napisać artykuł na dowolny temat, Wasz tekst zostanie wysłany do moderatora strony i niebawem ukaże się na portalu. Nic bardziej prostszego. Być może to właśnie Ty i Twój artykuł zostanie nagrodzony w przyszłym miesiącu :) Spróbujcie nic nie tracicie, możecie tylko zyskać.

"Chcesz zostać dziennikarzem? Jesteś we właściwym miejscu!
Chcesz się pokazać, być czytanym przez tysiące? Napisz, Twój artykuł ma szanse pojawić się na stronie głównej portalu INTERIA.PL! Nasi dziennikarze piszą na każdy temat - historia, polityka, porady. Spróbuj!" interia360.pl

Link do recenzji na blogu: Maria Callas. Primadonna stulecia




4 komentarze: