"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

piątek, 2 października 2015

Podsumowanie czytelniczego września




Podsumowanie czytelniczego września czas zacząć. Przyznaję, że jestem zadowolona z uzyskanego wyniku, jednak prawda jest taka, że zawsze może być lepiej.

Mogę się pochwalić, że w ubiegłym miesiącu trafiłam na same bardzo dobre książki. Czytałam od romansu, obyczajówki, komedii, new adult, fantastyki przez kryminał oraz historię, a kończąc na biografii i kolorowankach dla dorosłych. Zdaje się, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Nie potrafię wskazać najlepszej książki, która przekroczyłaby swoją oceną, którąś z pozostałych, ponieważ kilka z nich z pewnością pozostanie w mej pamięci na dłużej. W tym miesiącu zrecenzowałam jedną kolorowankę dla dorosłych "Rośliny kwitnące. Królewskie ogrody botaniczne w Kew" zdecydowanie ją polecam.
Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek: 13
Ilość napisanych recenzji: 10
Ilość przeczytanych w tym miesiącu stron: 4809 (wow!)
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 552
Podjęte współprace: 3


Na skróty:


W sierpniu udało mi się nawiązać współpracę z:





Książki, które udało mi się pozyskać we wrześniu:


Zapraszam za miesiąc na kolejne podsumowanie.
K.


4 komentarze:

  1. niezłe zdobycze :) ja miałam też niezłe zdobycze, teraz zastanawiam się nad małą wyprzedażą, żeby zrobić dla niech miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku, jest naprawdę imponujący. :) Wśród Twoich nowości jest kilka, które chciałabym mieć na swojej półce. :)

    OdpowiedzUsuń