"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

czwartek, 10 grudnia 2015

Wyniki konkursu Mikołajkowego z Wydawnictwem Novae Res



Nadszedł czas aby ogłosić długo wyczekiwane wyniki konkursu Mikołajkowego z Wydawnictwem Novae Res. Ogromnie dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za bardzo interesujące listy. Przepraszam, że musieliście czekać, jednakże nie było łatwym zadaniem wybrać szczęśliwą trójkę. Sugerując się odpowiedziami jak i Waszym wyborem lektury, ogłaszam, że w tym roku Święty Mikołaj wraz ze swoimi reniferami przyleci do:


Danuty Kisiel, aby nie bała się Mikołaja i nie chowała się przed nim po szafach, gdyż on bardzo sympatyczny jest. Danusiu do Ciebie Mikołaj leci z „Anną May”. Nie zapomnij o przygotowaniu dla niego ciasteczek i szklanki mleka :]

Odp:
Drogi Mikołaju!
Pierwszy raz piszę do Ciebie list. Zupełnie nie mam pojęcia jak mogłabym przekonać Cię, że to ja zasługuję na prezent. Muszę się przyznać do czegoś strasznego. W dzieciństwie nigdy nie lubiłam Mikołaja, a gdy przychodził do nas chowałam się po szafach i strasznie ze strachu płakałam, poza tym był brzydki i miał rózgi. Potem już wiedziałam, że Mikołaj nie istnieje, jest tylko ktoś przebrany i udaje Mikołaja. Chciałabym, i to bardzo, choć raz dostać prezent od dobrego prawdziwego Mikołaja.
POZDRAWIAM.


Z kolei Edyta Chmura chcąc przeżywać losy bohaterów napisała cudowny wiersz, dlatego niech biegnie do sklepu po chusteczki higieniczne, do ciebie lecą „Skazani na ból”.
Ps. Pamiętajcie, jeżeli ktoś podczas pełni usłyszy jakieś wycie, to tylko Edyta, która przyznała się do tego w poniższym wierszu :]

Odp.
Rodzeństwo usilnie mi wmawiało, że Twe istnienie to mit,
lecz ja w to nie wierzę, nie przekona mnie nikt!
Święty Mikołaju, kolejny list do Ciebie szykuję
Prośbę w ładne słowa chcę ubrać, oj, nieźle się gimnastykuję ;)
Takich listów jak mój masz zapewne kilka stosów,
chcę Cię zapewnić o tym, że byłam grzeczna, ale bez patosu.
Wiem, żeś Ty ubogi, jak na świętego przystało,
dlatego Nowe Horyzonty już dla mnie prezent przygotowało :)
O dostawę wyjątkową chciałam Cię prosić,
Na ciasteczko i kakao serdecznie zaprosić!
Gosposia ze mnie kiepska, ale spróbuję Ci dogodzić
Tylko żebyś potem mógł przez kominki swobodnie wchodzić ;)
A co do prezentu nie chcę jakichś drogich gadżetów
smartfonów, smartwatchów czy innych bzdetów!
Wolę trudnej miłości odkrywać sekrety
I łzę wzruszenia obcierać, bo taka beksa ze mnie, niestety ;)
Stabilizacja w moim życiu bywa czasami ciut monotonna,
Dlatego do przeżywania losów bohaterów jestem skłonna.
Chcę wiedzieć, jak kochać bez uprzedzeń i życie odmienić?
Książkoholiczka prosi, by jej list docenić ;)
"Skazani na ból" to prezent dla mnie bezcenny,
Przyniósłby mi na Nowy Rok uśmiech promienny :)
Jeśli, kochany Mikołaju, moje życzenie się spełni
Ze szczęścia chyba będę wyła każdej pełni ;)
Niech się zatem nie przestraszą Twoi pomocnicy,
I w wynikach u Klaudii upatrują rozwiązanie tego wycia tajemnicy :)


Wiedza z książek nigdy nie znika” jak pięknie powiedziane. Natalia Sobota, za wytrwałość oraz bardzo interesujący wierszyk w pięknej oprawie otrzymuje „Uprowadzonego”.

Odp:


Wszystkim serdecznie gratuluję, proszę w wiadomości prywatnej na fanpage'u, bądź na adres e-mail klaudiaskie@gmail.com podać swoje adresy do wysyłki nagrody.

Za ufundowanie nagród serdecznie dziękuję Wydawnictwu Novae Res

10 komentarzy: