"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie czytelniczego grudnia



Kochani, na wstępie chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Sukcesów zawodowych i spełnienia w życiu prywatnym. Wszystkiego dobrego!

Zapraszam Was na podsumowanie czytelniczego grudnia.

Przyznaję, że grudzień wypadł bardzo słabo pod względem przeczytanych książek. Nie wiem czym było to powodowane, czy końcówką roku, czy zmienną pogodą, a może najzwyczajniej moim lenistwem? Ten miesiąc był dla mnie zdecydowanie twórczy, przebrnęłam przez znaczną ilość kolorowanek, w tym czasie sięgnęłam również po kolorowanki, które wcześniej recenzowałam. Tak czy inaczej miło spędziłam z nimi czas, jednak ucierpiały na tym książki.

Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 6
Ilość napisanych recenzji: 8
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 2581
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 689

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 88
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 29 853

Stosik przeczytanych książek (+ dwa e-booki)


Recenzje z grudnia na skróty (+2 nieopublikowane)
(Klikajcie w tytuł)


Ponadto w ramach cyklu Wywiad(ownia) pojawiły się wywiady z autorami:
(Klikajcie w nazwisko autora)


Książki, które udało mi się pozyskać w grudniu:


Jak Wam minął ostatni miesiąc minionego roku? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników? Co moglibyście mi polecić z pozycji, które przeczytaliście w ubiegłym miesiącu?

Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc. Niebawem pojawi się podsumowanie czytelniczego roku 2015. :)
K.

6 komentarzy:

  1. Świetne wyniki i oby ten rok był jeszcze lepszy! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne wyniki, gratuluję!
    Właśnie też czytam "Grey'a" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe książki przeczytałaś! Mam za sobą z tego stosu tylko Amber ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zadowolona. Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku. :) Ja jestem średnio zadowolona z grudniowych osiągnięć - mniej niż w listopadzie i także zaliczyłam lenia na koniec miesiąca. Miejmy nadzieję, że styczeń będzie lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń