"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Złap stówkę - wygraj książkę niespodziankę.






Kochani zadanie jest proste.
Aby wygrać ode mnie książkę niespodziankę, wystarczy zrobić ZDJĘCIE (nie zrzut ekranu!!!) licznika kiedy wybije magiczną liczbę 100 000. Wygrywa pierwsza osoba, która uchwyci ten stan, bądź osoba, która będzie najbliżej tej liczby.

Zdjęcie należy wysyłać na email: klaudiaskie@gmail.com w tytule wpisać 100 000.


  • Organizatorem konkursu oraz sponsorem nagrody jest właścicielka bloga Nowe Horyzonty.
  • W konkursie udział mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe teren kraju (nagrodę wysyłam wyłącznie na terenie kraju!). 
  • Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.

Wszystkim życzę powodzenia.
K.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiola bardzo się cieszę, że bierzesz udział w zabawie :D Powodzenia!

      Usuń
  2. To i ja będę czaić się na setkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę wyczekiwać setki :D muszę przygotować aparat tuż obok komputera :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakem strzelec (nie)wyborowy spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, życzę powodzenia :) Być może ustrzelisz setkę ;)

      Usuń
  5. złapałam 66666, czy tez nagradzacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale nie. Proszę polować na 100 000 :) Pozdrawiam

      Usuń