"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

sobota, 13 lutego 2016

KONKURS URODZINOWY #1 "Trzewiczki Matki Boskiej"




KONKURS URODZINOWY przeznaczony jest dla fanów bloga Nowe Horyzonty oraz Wydawnictwa PWN.

Wspólnie z Wydawnictwem PWN zapraszamy do udziału w konkursie. Do wygrania „Trzewiczki Matki Boskiej” Joanny Sokolińskiej. Więcej informacji o książce znajdziecie <tutaj>.

Proszę o uważne zapoznanie się z regulaminem konkursu:

- Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Nowe Horyzonty.
- Sponsorem nagrody jest
Wydawnictwo PWN. Bardzo dziękuję za przeznaczenie książki na konkurs.
- Konkurs trwa od dnia
13.02.2016 do 15.02.2016 do godziny 18:00. Zgłoszenia przysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
- W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające na terenie Polski (nagroda nie zostanie wysłana zagranicę), które są fanami fanpage i bloga Nowe Horyzonty oraz Wydawnictwa PWN.
- Jedna osoba może się zgłosić tylko raz!
- Wygrywa odpowiedź, która MOIM zdaniem będzie najciekawsza. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 7 dni po zakończeniu konkursu.
- Po ogłoszeniu wyników,
zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki nagrody. W przypadku wygranej - osoby biorące udział w konkursie zgadzają się na publikację imienia i nazwiska oraz pracy konkursowej.
- Wysyłka nagrody nastąpi ze strony Wydawnictwa PWN w ciągu dwóch tygodni od przesłania wyników.
-Nagrodą w konkursie jest książka „Trzewiczki Matki Boskiej” Joanny Sokolińskiej.
- Konkurs
organizowany jest na blogu.
- Jeżeli będzie mniej niż 10 zgłoszeń, konkurs zostanie anulowany.
- W komentarzu pod postem konkursowym proszę o udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie.
- Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, oczywiście w trakcie trwania konkursu, nie po zakończeniu.
- Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę!

Warunki jakie powinniście spełnić, aby Wasze zgłoszenie zostało przyjęte to:

1. Wyraź chęć wzięcia udziału w konkursie.
2. Podaj swój e-mail.
3. Osoby anonimowe proszone są o podpisanie się imieniem i nazwiskiem.
4. Polub fanpage sponsora nagrody i organizatora konkursu oraz zostań publicznym obserwatorem bloga (lewy pasek)podaj dane profilu facebook oraz nick którym posługujesz się na blogu.
5. Miło będzie jeżeli udostępnisz ten post na swojej tablicy.
6. Wykonaj zadanie konkursowe.

Przykład zgłoszenia:

Zgłaszam się!
E-mail:
Imię i nazwisko:
Lubię/ obserwuję jako:
Odpowiedź:

ZADANIE KONKURSOWE:

Opisz w maksymalnie 5 zdaniach, jak wyglądały, bądź powinny wyglądać Twoje wymarzone urodziny.

Powodzenia!


Bardzo Was proszę dokładnie przeczytajcie regulamin, abym nie musiała odrzucać nieprawidłowych zgłoszeń.




14 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego, najlepszych książek i samych sukcesów z okazji pierwszych urodzin

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    E-mail: wrobel.g89@gmail.com
    Imię i nazwisko: Grażyna Wróbel
    Lubię/ obserwuję jako: Grażyna Wróbel
    Odpowiedź:
    Moje 15 urodziny na zawsze zapadły mi w pamięć. Była zima, ogrom śniegu, a mój chłopak z tamtego czasu zabrał mnie na konną przejażdżkę do lasu. Jak się okazało, nie jechaliśmy tam bez celu, gdyż na miejscu było przygotowane ognisko, kiełbaski i dobre winko. Czyż to nie było romantyczne z jego strony?

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    E-mail: antoniak24@wp.pl
    Imię i nazwisko: Paulina Łakoma
    Lubię/ obserwuję jako: j.w.
    Męczą mnie już wszelkiego rodzaju przygotowania do urodzin. Marzę o dniu gdy nikt nie będzie przypominał mi, że powoli robi się ze mnie stara dupa. W ten dzień najchętniej z samego rana wsiadłabym do zatankowanego do pełna samochodu i ruszyła przed siebie... Sama, samiusieńka... Tylko ja, samochód, pełny portfel i jeden dzień całkowicie dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    E-mail: mariaxdex@gmail.com
    Imię i nazwisko: Maria De
    Lubię/ obserwuję jako: Maria De
    Odpowiedź: Moje wymarzone urodziny powinny się rozpocząć od śniadania do łóżka podanego przez mojego mężczyznę. Oczywiście świeżo parzona kawa, jakieś smakołyki i bukiet kwiatów z naszego ogrodu. Następnie poszlibyśmy na spacer na łąkę i tam trzymałby mnie za rękę, przytulał, całował i zrywał mi kwiaty. Po południu pojechalibyśmy do moich rodziców na pyszny obiad przygotowany przez moją mamę. Po powrocie do domu chciałabym mieć chwilę tylko dla siebie, żeby móc posiedzieć w ulubionym fotelu, z książką w ręku
    (oczywiscię tą, którą dostałabym jako prezent) i lampką wina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    E-mail: adhd9@wp.pl
    Imię i nazwisko: Beata Lewandowska
    Lubię/ obserwuję jako: Beata Wisienka Lewandowska, Beata Lewandowska
    Odpowiedź: Moje wymarzone urodziny byłyby takie że zaprosiłabym wszystkich do wesołego miasteczka wata i napoje dla wszystkich bez ograniczeń to samo z karuzelami byłabym bardzo szczęśliwa znajomi również marzę o takich urodzinach

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    E-mail: melisa2004@gmail.com
    Imię i nazwisko: Małgorzata Bula
    Lubię jako Małgorzata Bula / obserwuję jako: Melisa Anonim
    Odpowiedź: W idealne urodziny obudziłabym się wypoczęta i rześka, co właściwie nie wiem, ile lat temu mogło mi się zdarzyć... Dzień spędziłabym w miłym towarzystwie i dobrym nastroju. Na obiad byłaby jedna z moich ulubionych potraw, np. pizza plus oczywiście słodkości :)Koniecznie musiałabym też tego dnia obejrzeć jakiś dobry film, a w prezencie urodzinowym dostałabym wielką pakę wymarzonych książek, np. wszystkie kryminały K. Bondy i całą sagę o Lipowie Puzyńskiej!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek, link udostępniłam na FB, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    E-mail: iza.81@o2.pl
    Imię i nazwisko: Iza Wyszomirska
    Lubię jako: Iza Wyszomirska / obserwuję jako: izabela81
    Odpowiedź:
    Moje wymarzone urodziny to dzień, w którym nie będę miała nic do roboty, jak tylko zasiąść do czytania z ukochaną książką. W tym dniu mógłby listonosz przynieść mi wielkie pudło książek. Pewnie wtedy padłabym z wrażenia! I nie wiedziałabym, od której książki zacząć. Fajnie byłoby w tym dniu wspólnie czytać z ukochaną osobą i wymieniać się z nią wrażeniami z lektury.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    E-mail: patrycja.dorotka@gmail.com
    Imię i nazwisko: Patrycja Waniek
    Lubię jako Patrycja Waniek / obserwuję jako: Patrycja Waniek
    Odpowiedź:
    Jako mała dziewczynka naoglądałam się chyba za dużo filmów o księżcznikach i zawsze marzyłam o piętrowym torcie. Oczywiście kilka, czy kilkanaście lat temu takie torty były bardzo drogie, więc rodzice nigdy mi takiego nie kupili. W moje 18 urodziny jednak miałam sobie zamówić tort u cioci, powiedziała, że mogę wysłać jej, jakie tlyko chcę i ona spróbuję go zrobić. Oczywiście mój stary nawyk znów wyszedł na powierzchnie i wysyłałam cioci same piętrowe torty, ona jednak powiedziała, że nie ma odpowiednich form. Tort do samych urodzin był więc niespodzianką, kiedy go zobaczyłam zaniemówiłam, był piętrowy, do tego trzypiętrowy, wszyscy znajomi też byli w szoku!
    Składam najserdeczniejsze życzenia! Wszystkiego książkowego :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    E-mail agnieszka.srednicka@interia.pl
    Lubię jako Agnieszka Średnicka, obserwuję jako Agusia
    Moje wymarzone urodziny?
    Może jestem dziwna,ale chciałabym przyjęcie niespodziankę, z dużą ilością gości, tortem i koniecznie dj żebym mogła tańczyć do białego rana.Chciałabym być podstępem zraniona, zapalamy światło i wszyscy krzyczą Niespodzianka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwabiona oczywiście a nie zraniona

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    E-mail: mylene17@gmail.com
    Imię i nazwisko: Dorota Bula
    Lubię/ obserwuję jako: Dorota Bula/ Mylene 17
    Odpowiedź: W wymarzone urodziny narzeczonemu odpowiadałyby wszystkie moje plany związane z tym dniem-jak chcę go spędzić, na jaki film pójść do kina itp i w ogóle by nie marudził! A już idealnie byłoby, gdyby sam wpadł na jakiś dobry pomysł. I żeby sam kupił mi jakiś fajny prezent, bez wypytywania mnie, co bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    Imię i nazwisko: Beata Kandzia
    Lubię/ obserwuję jako: Beata Kandzia
    Odpowiedź:
    Każde moje urodziny zawsze są bardzo fajne, gdy przyjeżdża rodzinka, z którą przy torcie, ciastach i innych smakołykach oraz na rozmowie, świętujemy przy wspólnym stole, jest radośnie i wesoło, również wielu znajomych składa mi życzenia i to bardzo cieszy każdy taki gest pamięci, życzliwości i serdeczności oraz oczywiście też prezenty, ale jednak najbardziej cieszy to, że ma się z kim świętować, że nie jest się samemu i obecność innych. Najfajniejsze urodziny to myślę, że były, gdy miałam 18-stkę, bo wtedy była to większa imprezka i było huczniejsze świętowanie, kuzynki przygotowały różne niespodzianki i też niektóre prezenty mam do dziś oraz wtedy było się młodym, wkraczało się w dorosłość i ten czas już nigdy nie wróci, na te urodziny chyba czekało się najbardziej, a teraz z roku na rok jest się coraz starszym. A moje wymarzone urodziny, to nie mam wielkich wymagań jakby miały wyglądać, najważniejsze by zawsze można świętować je z najbliższymi i przyjaciółmi, w zdrowiu, szczęściu i radości, wtedy nic więcej nie potrzeba. Chciałabym by przyjechali na nie wszyscy, którzy są bliscy mojemu sercu, rodzina i przyjaciele, z bliska i daleka, by za oknem pięknie cały dzień świeciło słoneczko, a w domu, byłoby wspaniałe świętowanie przy wspólnym stole, by były pyszne torty i inne różne smakołyki, których nie musiałabym przygotowywać, tylko wszystko by było już podane oraz by grała piękna, wpadająca w ucho muzyka, wtedy też każda chwila byłaby piękna i milutka. A jeśli tak można sobie pomarzyć, to chciałabym, by każdy z moich gości przyniósł mi na te urodziny w prezencie bardzo dużo książek, bym mogła poczuć się w swoim domu jak w księgarni, by wszystkie książkowe nowości były na wyciągnięcie mojej ręki, siedziałabym później całymi dniami i je czytała, wtedy byłabym na pewno szczęśliwa, zadowolona i uśmiechnięta :).

    Z okazji Urodzin bloga życzę wszystkiego najlepszego i wszelkiej pomyślności :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. KONKURS ZAKOŃCZONY! DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA ZGŁOSZENIA, NIEBAWEM OPUBLIKUJĘ WYNIKI :)

    OdpowiedzUsuń