"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 17 lutego 2016

KONKURS URODZINOWY #6 "Moment życia"




KONKURS URODZINOWY przeznaczony jest dla fanów bloga Nowe Horyzonty oraz fanpage autorki Joanny Zawadzkiej.

Wspólnie z Joanną Zawadzką zapraszamy do udziału w konkursie. Do wygrania „Moment życiaJoanny Zawadzkiej . Więcej informacji o książce znajdziecie <tutaj>.

Proszę o uważne zapoznanie się z regulaminem konkursu:

- Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Nowe Horyzonty.
- Sponsorem nagrody jest autorka Joanna Zawadzka. Bardzo dziękuję za przeznaczenie książki na konkurs.
- Konkurs trwa od dnia 17.02.2016 do 19.02.2016 do godziny 18:00. Zgłoszenia przysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
- W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające na terenie Polski (nagroda nie zostanie wysłana zagranicę), które są fanami fanpage i bloga Nowe Horyzonty oraz autorki Joanny Zawadzkiej.
- Jedna osoba może się zgłosić tylko raz!
- Wygrywa odpowiedź, która MOIM zdaniem będzie najciekawsza. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 7 dni po zakończeniu konkursu.
- Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki nagrody. W przypadku wygranej - osoby biorące udział w konkursie zgadzają się na publikację imienia i nazwiska oraz pracy konkursowej.
- Wysyłka nagrody nastąpi ze strony autorki Joanny Zawadzkiej w ciągu dwóch tygodni od przesłania wyników.
-Nagrodą w konkursie jest książka „Moment życia” Joanny Zawadzkiej.
- Konkurs organizowany jest na blogu.
- Jeżeli będzie mniej niż 10 zgłoszeń, konkurs zostanie anulowany.
- W komentarzu pod postem konkursowym proszę o udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie.
- Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, oczywiście w trakcie trwania konkursu, nie po zakończeniu.
- Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę!

Warunki jakie powinniście spełnić, aby Wasze zgłoszenie zostało przyjęte to:

1. Wyraź chęć wzięcia udziału w konkursie.
2. Podaj swój e-mail.
3. Osoby anonimowe proszone są o podpisanie się imieniem i nazwiskiem.
4. Polub fanpage sponsora nagrody i organizatora konkursu oraz zostań publicznym obserwatorem bloga (lewy pasek) – podaj dane profilu facebook oraz nick którym posługujesz się na blogu.
5. Miło będzie jeżeli udostępnisz ten post na swojej tablicy.
6. Wykonaj zadanie konkursowe.

Przykład zgłoszenia:

Zgłaszam się!
E-mail:
Imię i nazwisko:
Lubię/ obserwuję jako:
Odpowiedź:

ZADANIE KONKURSOWE:

Napisz, który moment życia wspominasz najlepiej, uzasadnij w maksymalnie 5 zdaniach.

Powodzenia!


Bardzo Was proszę dokładnie przeczytajcie regulamin, abym nie musiała odrzucać nieprawidłowych zgłoszeń.



18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    E-mail: Justyna929@vp.pl
    Imię i nazwisko: Justyna Leś
    Lubię/ obserwuję jako: Książko miłości moja
    Odpowiedź: Najlepiej wspominam dwa momenty w życiu. Mianowicie przyjście na świat moich córek. Tego nie trzeba uzasadniać, to wydarzenie przewraca świat do góry nogami, jednocześnie sprawiając więcej radości, niż wszystko inne na świecie. Cud narodzin, to coś co każda kobieta uznaje za najlepszy moment w życiu.

    Ps. Stron sponsorów polubione, już dawno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    E-mail: iza.81@o2.pl
    Imię i nazwisko: Iza Wyszomirska
    Lubię fb jako: Iza Wyszomirska / obserwuję bloga jako: izabela81
    Odpowiedź:
    Najlepiej wspominam moment, w którym po dłuższej przerwie przechodziłam koło biblioteki i tam zajrzałam. Miałam wejść tylko na chwilę, a spędziłam dobre pół godziny, jak nie dłużej, po prostu przepadłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    E-mail: powerless251298@wp.pl
    Imię i nazwisko: Patrycja Sudoł
    Obserwuję jako: Patrycja Sudoł
    Odpowiedź: Jest wiele wspaniałych momentów z mojego życia. Jednak najlepiej wspominam te, w których występuje mój chłopak. Moim ulubionym jest wspomnieniem jest dzień, w którym go poznałam. To ten dzień zapoczątkował pasmo wspaniałych chwil...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    dana1403@interia.pl
    Lubię/obserwuję jako Danuta Kisiel
    Moment jaki wspominam najlepiej, to moment, choć początkowo nie wydawał mi się najlepszy, to moment narodzin dziecka. Po trudnym porodzie, nie widziałam dziecka ponad 24 godzin, byłam przerażona choć zapewniano mnie, że jest wszystko dobrze. Kiedy już mi ją przyniesiono taką wrzeszczącą kruszynkę z bujnymi czarnymi włoskami, wielki kamień spadł mi z serca. To jest moja chwila nie do zapomnienia!!!
    POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    E-mail: mariaxdex@gmail
    Imię i nazwisko: Maria De
    Lubię/ obserwuję jako: Maria De
    Odpowiedź: Najlepszy moment w moim życiu to ten kiedy dowiedziałam się, że moja mama jest już całkowicie zdrowa. Przez wiele miesięcy chorowała, bardzo się o nią bałam. Więc kiedy tylko się dowiedziałam, że już wszystko w porządku poczułam ogromną ulgę. I zobaczyłam pierwszy po chorobie prawdziwy uśmiech na twarzy mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    e-mail:ada.jez@vp.pl
    Imię i nazwisko: Aldona Jezierska
    Lubię\obserwuję jako: Ada Jez
    odpowiedż: Najlepszy moment życia to taki w którym poznałam swojego męża. Był piękny słoneczny dzień, w którym spotkaliśmy się na drodze do koleżanki domu. Tak mnie olśnił swym uśmiechem i radością ducha że od razu poczułam jakie mam motyle w brzuchu. N a początku nie myślałam że może być moim chłopakiem a potem mężem.Cudowne pocałunki i ten zapach ymmm jaki był podniecający. Jak go spotykałam wszystko inne nie liczyło się tylko ON I JA....JA I ON...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    e:mail guzrenata@wp.pl
    Imię i nazwisko: Renata Guz
    Lubię/obserwuję jako:Renata Krzysztof Guz

    Odpowiedź: Moment życia, który odmnienił wszystko to spotkanie mojego męża. Od tej chwili wszysto potoczyło się inaczej, lepiej. Uruchomiła się lawina miłości, szczęścia a smutki bolały mniej bo mogliśmy je razem dzielić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    E-mail: katarzyna.piwoda@gmail.com
    Imię i nazwisko: Kasia Piwoda
    Lubię/Obserwuję jako: Kasia Piwoda
    Odpowiedź:
    Nie będę oryginalna...moim najpiękniejszym momentem był mój ślub. Z perspektywy czasu, jak wracam wspomnieniami do tych szczęśliwych dla mnie chwil, to stwierdzam, że wszystko było takie, jakie sobie wymarzyłam, nawet mogę powiedzieć, że idealne. I gdy miałabym przeżywać jeszcze raz ten dzień, to chciałabym, żeby było tak, jak wtedy, najpiękniej na świecie. I nic bym nie zmieniła, nawet męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    E-mail:wersja.Asia@vp.pl
    Imię i nazwisko: Joanna Szarek
    Lubię/ obserwuję jako:Joanna Szarek/Asia Szach
    Momentem w moim życiu, który najmilej wspominam było zapisanie się do gminnej biblioteki ;)
    Wiem, że dla wielu wydaje się to dziwne, ale dla mnie miłość, czy przyjaźń nie jest momentem, czasami rodzi się ona w bólach a zapisanie się trwało sekundę :D
    Tak samo z miłości nie mogłabym zrezygnować, a z chodzenia do biblioteki jednak tak - dlaczego? Przede wszystkim kupuję książki, ostatnimi czasy mało pożyczam, biblioteka działa w godzinach, w których ja pracuję, ale to dzięki niej i Pani która tam pracowała pokochałam na zabój książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    E-mail: juta18@vp.pl
    Imię i nazwisko: Justyna Potomska
    Lubię/ obserwuję jako: Justyna Potomska
    Odpowiedź: Najlepszym momentem w moim życiu było otrzymanie dyplomu po ukończeniu studiów magisterskich.
    To zwieńczenie pięciu lat ciężkiej, sumiennej pracy.
    Ogromna radość, duma i satysfakcja.
    Nowe możliwości, nowe perspektywy, nowe życie…
    Studia i dyplom okazały się moją przepustką do lepszego świata:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    e-mail:aga1745@wp.pl
    Imię i nazwisko: Agnieszka Kosińska
    Lubię jako: Agnieszka Kosińska
    Obserwuję jako: Molek Molek
    Odpowiedź: Takim najpiękniejszym momentem w moim życiu było przyjście na świat mojej córeczki. Każda matka, ale i kobieta, chyba zgodzi się ze mną, że niezwykłości cudu narodzin nie można porównać z niczym innym. Gdy ten człowiek z człowieka patrzy po raz pierwszy na świat, a my nawet nie wiemy jak to maleństwo złapać. Mała, łysa istotka, która przewraca życie najbliższych, już na zawsze, do góry nogami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    E-mail: panikpaprocka@gmail.com
    Imię i nazwisko: Katarzyna Paprocka
    Lubię/ obserwuję jako: PaniKa P.
    Odpowiedź: Są dwa szczególne momenty w moim życiu. Pierwszy to narodziny mojego syna, drugi to chwila gdy po dość długim czasie wypowiedział pierwsze słowa, a ja w końcu usłyszałam upragnione "mama" i "kocham cię". Być może to niewiele, ale dla mnie była to chwila która na długo pozostanie w moim sercu. Dokładnie pamiętam ten czas niepewności i oczekiwania, a gdy w końcu nadszedł ten moment, cały mój świat na nowo nabrał barw, a życie naprawdę stało się piękniejsze :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Agusia
    Profil udostępniam na fb jako Agnieszka Średnicka
    agnieszka.srednicka@interia.pl
    A ja chyba nie jestem w stanie wskazać najlepszego momentu w swoim życiu, bo uważam, że tych momentów jest mnóstwo. Dla jednych to poznanie drugiej połowy, dla drugich ślub a dla jeszcze kogoś narodziny dziecka. Ja też uważam te momenty za bardzo ważne,ale życie biegnie swoim torem i to od tego jak będziemy doceniać takie właśnie momenty zależy ile ich jeszcze w naszym życiu będzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Agusia
    Profil udostępniam na fb jako Agnieszka Średnicka
    agnieszka.srednicka@interia.pl
    A ja chyba nie jestem w stanie wskazać najlepszego momentu w swoim życiu, bo uważam, że tych momentów jest mnóstwo. Dla jednych to poznanie drugiej połowy, dla drugich ślub a dla jeszcze kogoś narodziny dziecka. Ja też uważam te momenty za bardzo ważne,ale życie biegnie swoim torem i to od tego jak będziemy doceniać takie właśnie momenty zależy ile ich jeszcze w naszym życiu będzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    E-mail: edyta.cha@wp.pl
    Imię i nazwisko: Edyta Chmura
    Lubię/ obserwuję jako: Edyta Chmura
    Odpowiedź: Wyjątkowy momentem w moim życiu był wtedy, gdy położono mi po porodzie synka na brzuchu. Położna podsunęła mi przed oczy pasek z informacją, czyje to dziecko, którą zapina się na rączce noworodka, aby dopełnić formalności związanych z potwierdzeniem, że „przyznaję się” do bycia mamą. No cóż, nie byłam w stanie odczytać, co tam napisali, bo oczy miałam całkowicie zaszklone łzami…Widziałam tylko czarne włoski na główce Jasia...był taki malutki, bezbronny, trochę kwilił, ale chyba było mu u mnie dobrze :) Nie spodziewałam się nawet, że wywoła u mnie tak silne emocje…ból, strach, łzy, szok…trzęsłam się ze dwie godziny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    Imię i nazwisko: Beata Kandzia
    Lubię/ obserwuję jako: Beata Kandzia
    Odpowiedź:
    Wiele jest momentów z mojego życia, które miło wspominam i które na zawsze pozostały w mojej pamięci. Tego najlepszego nie umiem wskazać i myślę, że jeszcze ciągle jest przede mną. A z tych co się zdarzyły, to myślę, że był to dzień mojej Pierwszej Komunii Świętej, na który już bardzo czekałam i bardzo byłam szczęśliwa, gdy już nadszedł i mogłam go świętować z moją rodziną. Drugim takim momentem było zdanie matury, kiedy wreszcie było wszystko już za mną, cały stres i nerwy oraz cały dorosły świat stał przede mną. Staram się również cieszyć każdym dniem mojego życia, każdą jego drobnostką, która przynosi szczęście i radość, bo "każdy dzień jest jak prezent" i warto go brać w dłonie swe.

    OdpowiedzUsuń
  17. KONKURS ZAKOŃCZONY! DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA ZGŁOSZENIA, NIEBAWEM OPUBLIKUJĘ WYNIKI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy były ogłoszone wyniki konkursu?

      Usuń