"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

piątek, 19 lutego 2016

KONKURS URODZINOWY #8 "Wóda i bala"




KONKURS URODZINOWY przeznaczony jest dla fanów bloga Nowe Horyzonty oraz Wydawnictwa Oficynka.

Wspólnie z Wydawnictwem Oficynka zapraszamy do udziału w konkursie. Do wygrania „Wóda i balaGrzegorz Żurek. Więcej informacji o książce znajdziecie <tutaj>.

Proszę o uważne zapoznanie się z regulaminem konkursu:

- Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Nowe Horyzonty.
- Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Oficynka. Bardzo dziękuję za przeznaczenie książki na konkurs.
- Konkurs trwa od dnia 19.02.2016 do 21.02.2016 do godziny 18:00. Zgłoszenia przysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
- W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające na terenie Polski (nagroda nie zostanie wysłana zagranicę), które są fanami fanpage i bloga Nowe Horyzonty oraz Wydawnictwa Oficynka.
- Jedna osoba może się zgłosić tylko raz!
- Wygrywa odpowiedź, która MOIM zdaniem będzie najciekawsza. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 7 dni po zakończeniu konkursu.
- Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki nagrody. W przypadku wygranej - osoby biorące udział w konkursie zgadzają się na publikację imienia i nazwiska oraz pracy konkursowej.
- Wysyłka nagrody nastąpi ze strony Wydawnictwa Oficynka w ciągu dwóch tygodni od przesłania wyników.
-Nagrodą w konkursie jest książka „Wóda i balaGrzegorz Żurek.
- Konkurs organizowany jest na blogu.
- Jeżeli będzie mniej niż 10 zgłoszeń, konkurs zostanie anulowany.
- W komentarzu pod postem konkursowym proszę o udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie.
- Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, oczywiście w trakcie trwania konkursu, nie po zakończeniu.
- Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę!

Warunki jakie powinniście spełnić, aby Wasze zgłoszenie zostało przyjęte to:

1. Wyraź chęć wzięcia udziału w konkursie.
2. Podaj swój e-mail.
3. Osoby anonimowe proszone są o podpisanie się imieniem i nazwiskiem.
4. Polub fanpage sponsora nagrody i organizatora konkursu oraz zostań publicznym obserwatorem bloga (lewypasek) – podaj dane profilu facebook oraz nick którym posługujesz się na blogu.
5. Miło będzie jeżeli udostępnisz ten post na swojej tablicy.
6. Wykonaj zadanie konkursowe.

Przykład zgłoszenia:

Zgłaszam się!
E-mail:
Imię i nazwisko:
Lubię/ obserwuję jako:
Odpowiedź:

ZADANIE KONKURSOWE:

Napisz w maksymalnie 5 zdaniach KIM JESTEŚ, bardzo chcę lepiej poznać czytelników mojego bloga. 
Zaskoczcie mnie czymś, napiszcie co lubicie robić, czym się zajmujecie, jakie są Wasze "nałogi", a może przedstawicie swoje wady i zalety? Macie pełne pole do popisu :)

Powodzenia!


Bardzo Was proszę dokładnie przeczytajcie regulamin, abym nie musiała odrzucać nieprawidłowych zgłoszeń.



13 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    E-mail: anetasamulik@gmail.com
    Imię i nazwisko: Aneta Samulik
    Lubię/ obserwuję jako: Zaczytana Latarniczka Aneta
    Odpowiedź:
    Pracuję w bibliotece publicznej co jest dobre dlatego, że:
    Jestem nałogową czytelniczką. :-)Dojeżdżam długo do pracy i doszło do tego, że wożę ze sobą małą latareczkę aby móc czytać w autobusie, w pociągu świeci się światło więc nie ma takiej potrzeby.
    Oprócz czytania od jakiś 4 lat moją pasją jest uczenie seniorów postaw komputera i internetu. Zajęcia jak do tej pory prowadzę u siebie w bibliotece w Warszawie. Jestem wolontariuszką Stowarzyszenia "Miasta w Internecie" i Latarniczką Polski Cyfrowej.


    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się
    adhd9@wp.pl
    obserwuję jako Beata Lewandowska na fb Beata Wisienka Lewandowska
    odpowiedź jestem marzycielką która uwielbia czytać książki, wszędzie mnie pełno jestem trochę zwariowana uwielbiam swoją pracę a uczę dzieci w przedszkolu uwielbiam długie spacery do lasu przytulam wtedy drzewa biegam boso po rosie wierze w elfy dobre wróżki wierzę w ludzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    E-mail: juta18@vp.pl
    Imię i nazwisko: Justyna Potomska
    Lubię/ obserwuję jako: Justyna Potomska
    Odpowiedź: Mam na imię Justyna i jestem 33-letnią kobietą, chociaż założenie było inne – miałam bowiem urodzić się chłopcem i mieć na imię Piotruś:)
    W ostatniej chwili jednak, a dokładniej już przy porodzie, plany uległy zmianie.
    Nie zmieniły się natomiast niebieskie i zielone ciuszki zakupione wcześniej dla chłopca (w które jako maluszek byłam nagminnie ubierana), ani pokoik w odcieniach błękitu ozdobiony samochodzikami.
    Ten „drobny incydent" chyba w pewnej mierze wpłynął na moją przyszłość i na mnie samą…
    Jestem osobą zaradną, stanowczą, odważną, pewną siebie, może trochę egoistką i bałaganiarą (prawie jak facet), a do tego wykonuję raczej męski zawód, a mianowicie jestem kierowcą autobusu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    E-mail: iza.81@o2.pl
    Imię i nazwisko: Iza Wyszomirska
    Lubię FB jako: Iza Wyszomirska / obserwuję bloga jako: izabela81
    Odpowiedź:
    Jestem typowym książkoholikiem - jeżeli sklasyfikowano by to jako chorobę, na pewno podlegałabym leczeniu. Latam do biblioteki przynajmniej 3 razy w miesiącu! Poza czytaniem lubię grać w scrabble, a swojego czasu również zajmowałam się haftem krzyżykowym. Nie cierpię, jak ktoś przy mnie przeklina - chociaż co dziwne, w książkach to mi nie przeszkadza (wiadomo, kobieta zmienną jest). I jak na marzycielkę przystało, marzę o swoim własnym azylu, gdzie będę tylko ja, mój facet, kawałek jeziora, hamak, cisza, książka i... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    E-mail:a.otenbrajt@wp.pl
    Imię i nazwisko: Aleksandra Otenbrajt
    Lubię/ obserwuję jako:Aleksandra Otenbraj
    Odpowiedź: Jestem niespokojnym duchem, ciągle zmieniającym swoją formę, szukającym własnej drogi. Ciągle czegoś szukam (od spinaczy po sens życia), ciągle czegoś pragnę (od nowej książki po milion na koncie), ciągle czegoś mi brakuje(głownie czasu i przestrzeni). Staram się zawsze widzieć dobrą stronę sytuacji, przeczekać tą gorszą i zobaczyć ósmy kolor tęczy. Pogrążona we własnym chaosie codziennie układam własną rzeczywistość a moją jedyną słabością są książki (oczywiście te nie przeczytane).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    E-mail: wrobel.g89@gmail.com
    Imię i nazwisko: Grażyna Wróbel
    Lubię/ obserwuję jako: Grażyna Wróbel
    Odpowiedź:

    Jestem 28 -letnią niepoprawną romantyczką kochającą nad życie wszystkie zwierzaki. Z jednego z nich, pochodzi moja wada, a mianowicie od osła - tak, tak, jestem uparta jak osioł- przyznaję się bez bicia. Od 17 lat jeżdżę konno, a od prawie dwóch lat jestem właścicielką kucyka Oskara (ogier). Jestem pozytywnie nastawioną dziewczyną, kochającą ryzyko. Książki, to mój drugi świat, bez którego nie wyobrażam sobie życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    E-mail: mariaxdex@gmail.com
    Imię i nazwisko: Maria De
    Lubię/ obserwuję jako: Maria De
    Odpowiedź: cóż ciężko sobie o sobie :)
    Absolwentka górnictwa i geologii obecnie nie mająca nic wspólnego z wykształceniem. Stażystka w urzędzie, wiadomo z jakimi zarobkami na stażu. Dlatego ostatnio aktywnie biorąca udział w konkursach książkowych, bo nie ma wystarczającej ilości pieniędzy na kupno książek. A przecież jeść musi bo i lubi więc nie może sobie tego odmówić:) I mające jeszcze własny ślub na głowie, a wiadomo, że to kupa stresu także książki pozwalają jej się zrelaksować choć na moment :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niepoprawna optymistka
    Zona
    Matka
    Zapalona ogrodniczka
    Pozeraczka ksiazek
    toskaniau@hotmail.com
    Ula ex wysokinska rogalska
    Toskaniau

    OdpowiedzUsuń
  9. Niepoprawna optymistka
    Zona
    Matka
    Zapalona ogrodniczka
    Pozeraczka ksiazek
    toskaniau@hotmail.com
    Ula ex wysokinska rogalska
    Toskaniau

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    E-mail: k.kwiatkowska.hotowy@gmail.com
    Imię i nazwisko: Katarzyna Kwiatkowska-Hotowy
    Lubię na FB jako Katarzyna Kwiatkowska-Hotowy
    Obserwuję bloga jako Katarzyna Kwiatkowska
    Odpowiedź:
    Mam na imię Kasia, z Mysłowic pochodzę,
    35 wiosen jestem już "na chodzie".
    Córkę mam trzyletnią, strasznie wygadaną
    Jestem dla niej bardzo kochającą mamą
    Na co dzień urzędnik, urlop mam obecnie
    Więc czytaniu się poświęcam, kiedy tylko zechcę.
    I serce z radości jak szalone rośnie
    Bo córka w tej pasji asystuje mi godnie. :-)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się
    lubię i obserwuję jako Paulina Łakoma
    antoniak24@wp.pl

    Dużo już o mnie wiesz więc napiszę coś innego...
    Uwielbiam jajecznicę na kaszance :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    Imię i nazwisko: Beata Kandzia
    Lubię/ obserwuję jako: Beata Kandzia
    Odpowiedź:
    Jestem Beata, 30-latka, mieszkająca w małej, spokojnej, ale uroczej opolskiej wsi, kochająca czytanie i książki, które towarzyszą mi codziennie i w każdym miejscu, a gdzie je widzę, to mnie zawsze do nich ciągnie i nie wyobrażam sobie bez nich życia. Każda książka jest dla mnie radością, gdy ją otrzymuję i czytam, bo pozwala przeżyć wspaniałą przygodę, poznać różne osoby, dowiedzieć się różnych ciekawostek oraz bardzo miło spędzić czas. Bardzo lubię też muzykę i zawsze coś u mnie musi grać, bo mam taką muzyczną duszę, bez tego jest pusto, w wolnej chwili lubię również haftować obrazki, kocham zwierzęta i przyrodę oraz podróże. Moimi wadami myślę, że czasem jest lenistwo, mała wiara w siebie, narzekanie i że czasem się niepotrzebnie unoszę, a zaletą jest szczerość, którą też u innych cenię, szacunek do najważniejszych wartości, chęć pomocy innym i przyjazne nastawienie do świata. Staram się cieszyć drobnostkami, każdym człowiekiem i codziennością, bo każdy dzień jest dla nas prezentem od losu, więc warto cieszyć się każdym jego momentem i starać się być szczęśliwym.

    OdpowiedzUsuń
  13. KONKURS ZAKOŃCZONY! DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA ZGŁOSZENIA, NIEBAWEM OPUBLIKUJĘ WYNIKI :)

    OdpowiedzUsuń