"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

piątek, 5 lutego 2016

"Łowca chmur. Relaksująca kolorowanka dla dorosłych." Christina Rose


Wydaje mi się, że każdy czytelnik mojego bloga zauważył iż uwielbiam kolorowanki dla dorosłych. Kolorowanie, odpręża mnie w równym stopniu jak czytanie książek. Dlatego jeżeli tylko mam taką okazję to sięgam po tego typu publikacje.

Tym razem miałam przyjemność kreatywnie spędzić czas wraz z kolorowanką Łowca chmur. Relaksująca kolorowanka dla dorosłych, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Pascal.

Zeszyt do kolorowania jest formatu A4. Posiada 96 stron. Szkice są drukowane jednostronnie, natomiast na odwrotnej stronie kartki znajdują się bardzo interesujące cytaty:

"Pieniądze nie kupią spokoju ducha. Nie uleczą zerwanych więzi ani nie wyniosą sensu w życie, które jest go pozbawione." str. 26


Rysunki są przeróżnej wielkości od maleńkich po te znacznie większe. Na kartach tej pozycji znajdują się między innymi szkice zwierząt, roślin ale dominują różnego rodzaju zawijasy tzw. esy floresy, można śmiało rzecz, że znajdzie się wszystko co nas otacza.


Kolorowanka jest klejona i bardzo dobrze wykonana, bowiem kartki nie wylatują. Niemniej jednak są one przystosowane do tego, aby je wyciąć. Kartki jak na moje możliwości są cienkie i dociskając kredki prześwitują one na drugą stronę, jednak nie wyrządzają żadnej krzywdy, ponieważ tak jak wcześniej wspomniałam, na odwrocie znajduje się jedynie cytat. Oprawa graficzna jest miękka.

Reasumując. Spędziłam bardzo przyjemne chwile z kolorowanką Łowca chmur. Szczerze polecam tę książkę, może nie jest ona najlepszą jaką miałam możliwość kolorować, ale nie jest najgorsza i tego trzeba się trzymać. Polecam.

Tytuł: Łowca chmur. Relaksująca kolorowanka dla dorosłych
Autor: Christina Rose
Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 12 sierpnia 2015
Liczba stron: 96
Gatunek: kolorowanki
Moja ocena: 4,5/6

Wszystkie zdjęcia zawarte w poście należą do właścicielki bloga Nowe Horyzonty.

Książkę możecie kupić <tutaj>.


Za kolorowankę dziękuję Księgarni Matras.

5 komentarzy:

  1. Podobają mi się te kolorowanki ale rzadko kiedy mam czas by usiąść i się zrelaksować :)

    Subiektywne recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Pomalowane obrazki wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ u ciebie kolorowo! Aż chce się kolorować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolorowanki są dosłownie wszędzie! W księgarniach, kioskach, supermarketach.. Szkoda, że nie mam obecnie zbyt wiele czasu, gdyż chętnie przetestowałabym ich odprężające funkcje :c

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej chwili jedyne kolorowanki jakie opanowałam to "Bob budowniczy"...

    OdpowiedzUsuń