"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 24 lutego 2016

WYNIKI KONKURSÓW URODZINOWYCH + WALENTYNKOWY




Takim oto sposobem skończyliśmy świętować pierwsze urodziny bloga. Tydzień minął bardzo szybko, może nie wszyscy zdążyli wziąć udział w konkursach, ale zapewniam, że w przyszłości będą kolejne. Dziękuję Wydawnictwom: Replika, Siedmioróg, Kobiece, Literackie, Akurat, Novae Res, HarperCollins Polska, PWN, Psychoskok, Oficynka oraz Joannie Zawadzkiej za ufundowanie nagród. Natomiast wszystkim uczestnikom konkursów ogromnie dziękuję za zaangażowanie. Przyznam, że miałam ciężki orzech do zgryzienia, ale postanowiłam, że nagrody przyznam w ten sposób, aby jedna osoba otrzymała tylko jedną książkę, myślę, że jest to sprawiedliwe. Tym samym OGROMNE BRAWA dla jedenastu zwycięzców!




Konkurs Walentynkowy, nagroda w postaci książki pt. Małe wojny trafia w ręce:

Beaty Grądys



Konkursy urodzinowe:

1. Trzewiczki Matki Boskiej otrzymuje:
Beata Kandzia

2. Uwikłani. Pokusa wędruje do:
Pauliny Łakomej

3. Zaginiony trafia w ręce:
Agnieszki Średnickiej

4. Dziesięć przykazań Amelii zdecydowałam przyznać:
Grażynie Wróbel

5. Amber wędruje do:
Izy Wyszomirskiej

6. Moment życia otrzymuje:
Maria De

7. Miejsce zwane domem niebawem trafi do:
Joanny Szarek

8. Wóda i bala wędruje w ręce:
Anety Samulik

9. Zajmę się tobą otrzymuje:
Marta Korycka

10. Zabić Ptasidzioba tą książką będzie się cieszyć:
Katarzyna Kwiatkowska-Hotowy



Wszystkim laureatkom serdecznie gratuluję!

Proszę, aby każda zwyciężczyni napisała do mnie wiadomość na fanpage lub na adres klaudiaskie@gmail.com w tytule proszę o podanie tytułu wygranej książki oraz adres do wysyłki nagrody.

Pozdrawiam,
K.

18 komentarzy:

  1. Gratulacje zwycięzcom ;D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej, dziękuję ;) Gratuluję reszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo, już ślę wiadomość. Gratuluję pozostałym dziewczynom. A zabawa była świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O super😀😀😗😗😗

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super!!!! Dziękuję z całego serducha!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaa... Ale mam powód aby dzisiaj się napić :D Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAA! Dziękuję bardzo :) Gratuluję pozostałym laureatom.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkim zwycięzcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro ja się zajęłam Tobą, to Ty się zajmiesz mną ;) Dzięki i gratulacje dla pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :)i gratulacje dla pozostałych zwycięzców :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwycięzcom ;) Ja niestety nie załapałam się na konkursy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo. Uwielbiam wygrywać książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo. Uwielbiam wygrywać książki :-)

    OdpowiedzUsuń