"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

sobota, 30 kwietnia 2016

[KONKURS] z okazji MAJÓWKI




Majówka to idealny czas na wypoczynek. Można ją spędzić w parku, na plaży, w górach bądź po prostu w zaciszu domu. Jednak nie wyobrażam sobie książkoholika, który te wolne chwile spędza bez książki. Dlatego zapraszam wszystkich miłośników literatury do konkursu. Do wygrania jest jedna wybrana książka z puli nagród.


Proszę o uważne zapoznanie się z regulaminem konkursu:

- Organizatorem konkursu i sponsorem nagrody jest właścicielka bloga Nowe Horyzonty.
- Konkurs trwa od dnia 30.04.2016 do 15.05.2016 do godziny 23:59. Zgłoszenia przysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
- W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające na terenie Polski (nagroda nie zostanie wysłana zagranicę), które są fanami fanpage Nowe Horyzonty oraz są publicznymi obserwatorami bloga.
- Jedna osoba może się zgłosić tylko raz!
- Wygrywa osoba, do której uśmiechnie się szczęście (losowanie). Wyniki zostaną podane najpóźniej do 7 dni po zakończeniu konkursu.
- Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki nagrody (prawdopodobnie również przesłanie zrzutów ekranu polubień fanpage i bloga). W przypadku wygranej - osoby biorące udział w konkursie zgadzają się na publikację imienia i nazwiska oraz pracy konkursowej.
- Wysyłka nagrody nastąpi ze strony Nowych Horyzontów w ciągu miesiąca od przesłania wyników. Aktualnie nie ma mnie w kraju i wysyłka nagrody nastąpi po moim powrocie- dlatego proszę o CIERPLIWOŚĆ!
- Nie odpowiadam za przesyłki zagubione na poczcie.
- Nagrodą w konkursie jest jedna książka do wyboru:
- „Nie wchodź w moją ciszę” Alicja Masłowska – Burnos - recenzja TUTAJ
- „Tease” Amanda Maciel – recenzja TUTAJ
- „Mimo wszystko” Monika Sawicka – recenzja TUTAJ
- Książki pochodzą z mojej biblioteczki i były przeze mnie raz czytane. Ich stan uważam za bardzo dobry.
- Jeżeli będzie mniej niż 10 zgłoszeń, konkurs zostanie anulowany.
- Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, oczywiście w trakcie trwania konkursu, nie po zakończeniu.
- Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę!

Warunki jakie powinniście spełnić, aby Wasze zgłoszenie zostało przyjęte to:

1. Wyraź chęć wzięcia udziału w konkursie.
2. Polub fanpage Nowych Horyzontów: TUTAJ
3. Zostań publicznym obserwatorem bloga (lewa kolumna).
4. Miło będzie jeżeli udostępnisz ten post na swojej tablicy.
5. Napisz po którą książkę się zgłaszasz.

Powodzenia!

Bardzo Was proszę dokładnie przeczytajcie regulamin, abym nie musiała odrzucać nieprawidłowych zgłoszeń.

77 komentarzy:

  1. 1. Z przyjemnością biorę udział :)
    2. Fanpage polubiony już dawno ;)
    3. Blog też obserwuję :)
    4. Post udostępniłam :)
    5. Wybieram książkę „Tease” Amanda Maciel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko spełnione
    Wybieram Nie wchodź w moją ciszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Lubię jako: Karolina Klekowska
    Obserwuję jako: Karolina Klekowska
    Udostępniłam: https://mobile.facebook.com/profile.php?fref=nf
    Wybieram "Mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Fanpage lubię od dawna jako: Patrycja Nadziak
    Bloga także obserwuję jako: Patrycja 'Pyciaaa'
    Baner pojawi się na moim blogu w kolumnie po prawej stronie (http://czytanie-chwile-rozkoszy.blogspot.com)
    Wybieram: Mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wybieram "Nie wchodź w moją ciszę":)
    Joanna Mik - Jo Mik

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. bardzo chętnie wezmę udział
    2. fanpage polubiony już dawno jako: Kinga Janas
    3. bloga obserwuję jako: Kinga
    4. post udostępniam na swoim blogu: http://ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com/p/konkursy-na-innych-blogach.html
    5. Wybieram "Tease"

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram Tease
    Fb polubiony jako Beata Wisienka Lewandowska i udostępniam
    Obserwuje jako Beata Lewandowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram Tease
    Fb polubiony jako Beata Wisienka Lewandowska i udostępniam
    Obserwuje jako Beata Lewandowska

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ;)

    Wybieram: "Mimo wszystko"

    Udostępniłam u mnie na fb (Grażyna Wróbel) :)

    Warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielka checia biorę udział :)
    Fanpage polubiony już dawno ;)
    Blog obserwuję :)
    Post udostępniony :)
    Wybieram książkę „Tease” Amanda Maciel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Lubię jako: Patrycja Waniek
    Obserwuję jako: Patrycja Waniek
    Udostępniam: http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram: Mimo wszystko

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    Blog obserwuję jako: Iza Czyta
    Na fb: Izabela Łapacz
    Post udostępniam: https://www.facebook.com/CzytamBoZyje/
    Wybieram książkę: "Nie wchodź w moją ciszę"

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    Lubię jako: Klaudia Bujak
    Obserwuję jako: Klaudia Bujak
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/KsiazkiMaDusza/?fref=ts
    Wybieram "Tease"

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Wyrażam!
    2. Lubię.
    3. Obserwuję ze swojego bloga.
    4. Udostępniłam na swoim blogu.
    5. „Tease”.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :) Polubiłam, udostępniłam, obserwuję jako Basia miłośniczka książek :) Wybieram "Mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się. Lubię na fb, obserwuje (chyba... lepiej to sprawdzę). Chciałabym książkę ,,mimo wszystko". Informacje udostępnienia na swoim tan papge.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie wezmę udział :)
    FP lubię nie od dziś :D
    Pkt. 3 i 4 również spełnione.
    Zdecydowanie poproszę "Mimo wszystko". Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :) Polubiłam, obserwuję i udostępniłam publicznie :) Wybieram "Nie wchodź w moją ciszę" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się Fb polubiłam jako Karolina Kasprzak,blog obserwuję pod tym samym nazwiskiem,post udostepniony.Wybieram Nie wchodź w moją ciszę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie biorę udział w zabawie.
    Fanpage polubiony.
    Blog obserwuję jako agata m.
    Post udostępniłam.
    Wybieram książkę Thease :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie biorę udział w zabawie.
    Fanpage polubiony.
    Blog obserwuję jako agata m.
    Post udostępniłam.
    Wybieram książkę Thease :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)

    Fanpage polubiony :)(Michalina Foremska)
    Blog obserwuję jako Michelle
    Post z informacją o konkursie udostępniłam :)
    Książka, którą wybieram to „Tease” Amanda Maciel

    P.S.
    Korzystam z konta męża :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako Mea Culpa
    Lubię fanpage jako Z książką do łóżka
    Informację udostępniam na www.zksiazkadolozka.blogspot.com/konkursy
    Wybieram: Tease

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Lubię jako Joanna Szarek
    Obserwuję jako Asia Szach
    Udostępniłam na FB
    Wybieram książkę Mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się
    Lubię jako Joanna Zieleniecka
    Obserwuję jako Joanna Zieleniecka
    Udostępniam baner na FB
    Wybieram "Nie wchodź w moja cisze"

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Wyrażam chęć :D ogromną chęć!
    2. Lubię, lubię :)
    3. Zrobione
    4. Udostępnie na Poligonie, ok?
    5. najchętniej wszystkie! :D hmmm nie umiem wybrać, okropne! To może po prostu pierwsza? Nie wchodz w moją ciszę...

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyrażam chęć!
    Lubię jako: Kasia Leja
    Obserwuję jako: Kasia Leja
    Udostępniam baner na fb: https://www.facebook.com/kasia.leja.39/posts/1015156051854941
    Wybieram: "Tease"

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    Lubię jako: Magdalena Robert
    Obserwuję jako: Megami R.
    Udostępniłam: https://plus.google.com/117774752459485523095/posts/TygFzhXWGnT
    Wybieram: „Tease”

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    Lubię jako: Daria Skiba
    Obserwuję jako: Daria Skiba
    Wybieram: "Mimow wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością biorę udział :)
    Lubię jako: Iza Wyszomirska
    Obserwuję jako: izabela81
    Udostępniłam: http://sza-terazczytam.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram książkę: Mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się.
    Obserwuję i lubię fp jako Maria De
    mail mariaxdex@gmail.com
    informację o konkursie udostępniłam na swoim fb
    Z przyjemnością przygarnę Mimo wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Zgłaszam się z przyjemnością :-)
    2. Lubię FB jako: Kasia Piwoda
    3. Obserwuję jako: Kasia Piwoda
    4. E-mail: katarzyna.piwoda@gmail.com
    5. Udostępniam baner: https://www.facebook.com/kasia.piwoda
    6. Wybieram książkę: "Mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Z miłą chęcią biorę udział w konkursie
    2. Lubię fanpage już od dawna jako: Beata Kandzia
    3. Obserwuję już od dawna jako: Beata Kandzia
    4. Post udostępniłam https://www.facebook.com/beata.kandzia.52/posts/1789116907966397?pnref=story
    5. Wybieram książkę "Mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział w konkursie. Wybieram książkę "Nie wchodź w moją ciszę".

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Z przyjemnością biorę udział :)
    2. Fanpage polubiony już dawno ;)
    3. Blog też obserwuję jako ja czyli L.M.:)
    4. Post udostępniłam :)
    5.wybieram "Nie wchodź w moją ciszę"
    mazur.laura@gmail.com
    Pozdrowienia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się! :)
    Lubię Fanpage jako Magda Walko
    Blog obserwuję jako Magdalena W.
    Udostępniam: https://www.facebook.com/magdalena.walko/posts/1005513472849167
    Wybieram: "Nie wchodź w moją ciszę"

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Z przyjemnością biorę udział :)
    2. Fanpage polubiony już dawno ;)
    3. Blog też obserwuję :)
    4. Post udostępniłam :)
    5. Wybieram książkę „Nie wchodź w moją ciszę” :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się!
    Lubię na fb jako: Anita Lal
    Obserwuję bloga jako: Polish Belieber
    Książka: "Tease"

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział.
    Lubię jako: Anka Krzyczkowska
    Obserwuję jako: Anna i Elżbieta Krzyczkowskie
    Udostępniam: https://www.facebook.com/anka.anka.5283/posts/1751605915052400?pnref=story

    Wybieram: NIE WCHODŹ W MOJĄ CISZĘ. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Zgłaszam się z przyjemnością
    2. Lubię FB jako: Ignacy Sepeda
    3. Obserwuję jako: aga h
    4. E-mail: aagusiaa23@o2.pl
    5. Udostępniam baner: https://www.facebook.com/ignacy.sepeda/posts/1083030431763871
    6. Wybieram książkę: "Nie wchodź w moją ciszę"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. biorę udział :)
    2. Fanpage polubiony ;)
    3. Blog obserwuję :)
    4. Post udostępniłam :)
    5. Wybieram książkę "NIE WCHODŹ W MOJĄ CISZĘ" ALICJA MASŁOWSKA-BURNOS :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)
    Profil na FB polubiony jako Agnieszka Borowska
    Obserwuję jako: jw
    Udostępnione: https://www.facebook.com/katarzyna.pokropek.5/posts/597388623745460
    Wybieram: Tease

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko zrobione!
    poproszę o "mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    Obserwuję FB jako Hania Uchman
    Blog jako KinoDlaCiebie

    Proszę o książkę "Nie wchodź w moją ciszę" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Zgłaszam się z wielką przyjemnością :)
    2. Lubię na FB: Magdalena Katarzyna Margot
    3. Obserwuję: Magdalena Katarzyna Margot
    4. Udostępniam: https://plus.google.com/115388190057987835379/posts/ancjRMRYe2P
    5. Wybieram książkę: „Tease” Amanda Maciel

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Chętnie biorę udział.
    2. Lubię na fb jako Agnieszka Kosińska
    3. Obserwuję jako Molek Molek
    4. Udostępniłam na fb jako Agnieszka Kosińska
    5. Wybieram "Mimo wszystko".

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się :)
    Lubię na FB jako Katarzyna Kwiatkowska-Hotowy
    Obserwuję jako Katarzyna Kwiatkowska
    Udostępniam: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1002471626504609&id=100002253437923
    Wybieram "Tease"

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Z wielką chęcią biorę udział ;)
    2. Lubię na FB jako Emilia Kubik.
    3. Obserwuję jako Księgarnia wspomnień :)
    4. Udostępniłam na FB jako Księgarnia wspomnień :)
    5. Wybieram książkę "Mimo wszystko" :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział :D
    Lubię fb jako: Malinowy Skarbiec
    Obserwuję jako: Nadia
    Wybieram: Tease

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. ZGŁASZAM SIĘ!
    2. Lubię na FB jako : Zuzia B
    3. Obs jako: Susan Kelley
    4. Banner: http://internetowypamietniksusan.blogspot.com/p/konkursy.html
    5. Mimo wszystko


    OdpowiedzUsuń
  51. Bawię się :)
    Obserwuję FB jako Martyna Kubacka
    Obserwuję bloga jako Martyna Kubacka
    Udostępniam na FB konkurs.
    Wybieram książkę MIMO WSZYSTKO
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się :)
    Obserwuję FB jako: Agnieszka Monika
    Obserwuję bloga jako: Agnes C.
    Udostępniam:
    https://plus.google.com/109469830887620317034/posts/1ZsvbxjS73V
    Wybieram książkę: Nie wchodź w moją ciszę

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :)
    Lubię na fb jako: Dagmara Męcina
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria Guziewicz
    Udostępniam na fb.
    Chciałabym książkę "Mimo wszystko"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Zgłaszam się :D
    2. fanpage lubię jako Agata Żero
    3. blog obserwuję jako Agata Żero
    4. Post udostępniłam na google+ : https://plus.google.com/u/0/102260481952048822198/posts/akMCeg7rdzV
    5. Chciałabym książkę "Tease" :)

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Zgłaszam się :)
    2. Lubię jako Monika Łaznowska
    3. Obserwuję jako Monika Łaznowska
    4. Udostępnienie: https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/1071137082943180
    5. Wybieram "Tease"

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    Lubię fanpage jako: Karolina Mac-Dołek
    Obserwuję jako: Book Monster
    Wybieram: Tease
    k.mac-dolek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    Obserwuję blog / Lubię na fb jako: Edyta Chmura
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/477104109154465
    Wybieram książkę: "Mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  58. Bawię się :)
    Obserwuję FB jako Monika Hetz
    Obserwuję bloga jako Monika Hetz
    Udostępniam na FB konkurs.
    Wybieram książkę "Mimo wszystko"
    :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię jako Danuta Kisiel
    https://www.facebook.com/danuta.kisiel.1
    Udostępnione na fb.
    Wybieram "Tease"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko spełnione
    Wybieram "Nie wchodź w moją ciszę"
    FB udostępnione jak Małgorzata Piotrowicz

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się
    Obserwuję: Sylwka S.
    Fb lubię od dawna jako Sylwia Kostecka
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Wybieram: "Mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Dagmara Janik
    Fb lubię jako: Daga Janik
    E-mail: daga800@o2.pl
    Wybieram książkę „Tease” Amanda Maciel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  63. Zgłaszam się :D
    Obserwuję bloga i Fb jako Dominika Starzyk
    Wybieram : „Nie wchodź w moją ciszę”
    E-mail: dominikastarzyk97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. 1, 2, 3 i 4 zrobione
    5 "Mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Weronika M.
    Obserwuję jako: Nefertiti
    Udostępniłam: https://plus.google.com/109829781075761273038/posts/CKnPU7CPQFt
    Wybieram "Tease"

    OdpowiedzUsuń
  66. lubię jako Dorota Wysocka
    obserwuję jako dorota wysocka
    zgłaszam się po 'Tease'

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)
    Lubię fb jako: Gabriela M.
    Obserwuję jako: Gab riela
    Udostępniłam: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram "Tease"

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :)
    Fanpage Nowych Horyzontów polubiony dawno jako Katarzyna P-k
    Bloga obserwuję jako: Katarzyna P-k
    Post udostępniony
    Wybieram "Nie wchodź w moją ciszę"

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się :)
    Fanpage polubiony :)
    Bloga obserwuję :)
    Post udostępniony
    Wybieram Mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Biorę udział
    2. Lubię Fp jako Małgorzata Bula
    3. Obserwuję jako Melisa Anonim
    4. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10153812843603271&id=602538270&pnref=story
    5. "Nie wchodź w moją ciszę"

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Biorę udział
    2. Lubię na FB jako Dorota Bula
    3. Obserwuję jako Mylene 17
    4. Udostępniam: https://www.facebook.com/dorota.bula.3/posts/1166350206743404?pnref=story
    5. "Nie wchodź w moją ciszę"

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Zgłaszam się
    2. Lubię jako Julia Annab
    3. Obserwuję jako Julia Annab
    4. Udostępniłam
    5. Wybieram "Nie wchodź w moją ciszę"

    OdpowiedzUsuń
  73. Biorę udział w zabawie
    Fanpage polubiłam już dawno
    Blog obserwuję jako Justyna Potomska
    Post na FB udostępniłam jako Justyna Potomska
    Wybieram książkę „Tease” Amandy Maciel

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Biorę udział :)
    2. Fanpage Nowych Horyzontów lubię jako: Elżbieta Świtulska
    3. Jestem publicznym obserwatorem bloga: lizzie
    4. Udostępniłam: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1326908514004418?pnref=story
    5. "Tease" <3

    OdpowiedzUsuń