"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

piątek, 1 kwietnia 2016

[PODSUMOWANIE] czytelniczego marca




Zapraszam Wszystkich na podsumowanie czytelniczego marca.


Mamy kwiecień! Naprawdę nie wiem kiedy ten czas upływa.

W marcu udało mi się przeczytać 9 książek. Kolejny raz trafiłam na pozycje godne polecenia. Jednak mnie spośród wszystkich szczególnie do gustu przypadły Królowie przeklęci i Wszystkie kształty uczuć z pewnością długo o nich nie zapomnę. Udało mi się przeczytać biografię Audrey Hepburn, której autorem jest syn aktorki, jest to piękna książka, którą również szczerze polecam, ale na ten temat więcej w recenzji, którą opublikuję niebawem. Jeżeli ktoś poluje na coś lżejszego to zachęcam do przeczytania I że ci nie odpuszczę autorstwa Joanny Szarańskiej, która jest dobrze zapowiadającą się pisarką. Co mnie cieszy, to to, że nadrobiłam zaległości w recenzjach, książki leżały przeczytane, a nie miałam kiedy usiąść przed laptopem i sklecić kilku zdań. Dlatego recenzji ukazało się troszeczkę więcej niż zostało przeczytanych książek (dodatkowo mam 5 recenzji na wpół napisanych).

Miałam przyjemność zrecenzować jedną książkę do kolorowania: Królewskie Ogrody Botaniczne w Kew. Rośliny egzotyczne. Zdecydowanie polecam te kolorowanki. Niebawem opublikuję kolejną recenzję kolorowanki pt. Komnata czasu, która znacznie się różni od poprzednich kolorowanek, które ukazały się nakładem Wydawnictwa Vesper, które miałam możliwość recenzować.


Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 9
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 11
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 3 392
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 720

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 23
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 8 310

Stosik przeczytanych książek:



Recenzje z marca na skróty:
(Klikajcie w tytuł)


Ponadto w ramach cyklu Wywiad(ownia) pojawiły się wywiady z autorami:
(Klikajcie w nazwisko autora)


Książki, które udało mi się zdobyć w marcu:



Tak prezentuje się moje podsumowanie marca, a jak Wam minął miesiąc? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników? Co moglibyście mi polecić z pozycji, które przeczytaliście w ubiegłym miesiącu?

Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.

Pozdrawiam,
NH


10 komentarzy:

  1. Woow fajny stosik XD A ja nie czaje tego porównywania i 'przechwałek' kto więcej przeczytał. Jakby to był jakiś wyścig. Nie czytałam nic? Trudno, pewnie miałam leprze rzeczy do roboty. Za mną dużo książek? Więc inne dziedziny życia ucierpiały pewnie :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowania nie robię na zasadzie przechwałek,tym bardziej wyścigów. Raczej traktuję to jako pomoc dla siebie, taki miesiąc w skrócie, a przy tym mogę się z innymi podzielić tymi informacjami.

      Usuń
    2. Nie mówię, że to robisz ;) Po prostu pytanie "Jesteście zadowoleni ze swoich wyników" skłoniło mnie do takiej refleksji XD

      Usuń
  2. Wszystkie kształty uczuć równiez na mnie wywarły ogromne wrażenie! Mi udało się przeczytać 8 książek ;)
    Zapraszam do siebie na moje podsumowanie, może wybierzesz coś dla siebie ;)

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące są nie tylko Twoje wyniki, ale i liczba książek, które zdobyłaś w marcu. Też mam ich sporo, ale jednak nie aż tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stosiki! I te przeczytane... i te nabyte! "Audrey..." i "Czy wspominałem..." to pozycje, które także miałam przyjemność poznać - bardzo mi się podobały.

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW! Piękne wyniki. A zdobycze jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 9 książek to super wynik. rewelacja. Oby kwiecień był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wynik. Powiem Ci, że ja też nie mam pojęcia, gdzie i kiedy ten czas ucieka... Przed chwilą były przecież święta (te grudniowe)!

    Życzę zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników! :) Sporo książek przybyło w Twojej biblioteczce. "Ognisty pocałunek" dotarł do mnie już w kwietniu i mam nadzieję, że wkrótce się za nią zabiorę.

    OdpowiedzUsuń