"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

sobota, 23 kwietnia 2016

Świętuj 10. urodziny Taniej Książki!



Źródło:taniaksiazka.pl

Świętuj 10. urodziny Taniej Książki!

Wydaje mi się, że wszyscy znają księgarnię internetową taniaksiazka.pl i wiele tutaj nie muszę tłumaczyć. Osobiście często zaglądam na tę stronę i korzystam z ich oferty. Jest tam miło i przejrzyście, w szybki i łatwy sposób można znaleźć interesującą nas pozycję, dodatkowo często można wychwycić jakieś perełki za przysłowiowe grosze, a wysyłka zakupionych pozycji jest bardzo szybka. Zespół Taniej Książki na bieżąco informuje nas o nowościach i bestsellerach książkowych i często kuszą fragmentami publikacji. Jakby tego było mało, można porozmawiać z konsultantem, który w profesjonalny sposób postara się nam pomóc. Czegóż chcieć więcej? :)


23.04.2016 r. Tania Książka kończy równo 10 lat! W związku z Jubileuszem oraz z okazji Światowego Dnia Książki, księgarnia przygotowała dla swoich klientów wiele atrakcji, byśmy wspólnie mogli uczcić tę ważną datę. Przez 3 tygodnie będziecie mogli między innymi zyskać różnego typu nagrody, gratisy oraz rabaty. Szczegółowy harmonogram atrakcji znajdziecie w linku:


Mnie nie pozostaje nic innego, jak pogratulować Jubileuszu i życzyć załodze Taniej Książki samych przyjemności z pracy, wielu sprzedanych książek, zadowolonych klientów i mnóstwa sukcesów, byście rozwijali Tanią Książkę, oraz byśmy wspólnie doczekali się kolejnych dziesięcioleci. Wszystkiego dobrego!

NH

Źródło: taniaksiazka.pl




3 komentarze:

  1. Księgarnie znam od dawna, ale jeszcze nie miałam okazji niczego z niej zamawiać, choć teraz mam dobry pretekst na "małe" książkowe zakupy :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiekrecenzuje

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam już książki od nich i jestem bardzo zadowolona i dołączam się do serdecznych życzeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami tam kupuję! Mają fajne oferty :)

    OdpowiedzUsuń