"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

poniedziałek, 27 czerwca 2016

[KONKURS] z niespodzianką od Muzy




KONKURS przeznaczony jest dla fanów bloga Nowe Horyzonty oraz Wydawnictwa Muza.

Wspólnie z Wydawnictwem Muza zapraszamy do udziału w konkursie. Do wygrania jest książka NIESPODZIANKA, która została wydana nakładem Wydawnictwa Muza.


Proszę o uważne zapoznanie się z regulaminem konkursu:

- Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Nowe Horyzonty.
- Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Muza. Bardzo dziękuję za przeznaczenie nagrody na konkurs.
- Konkurs trwa od dnia 27.06.2016 do 05.07.2016 do godziny 23:59. Zgłoszenia przysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
- W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające na terenie Polski (nagroda nie zostanie wysłana za granicę), które są fanami fanpage i bloga Nowe Horyzonty oraz Wydawnictwa Muza.
- Jedna osoba może się zgłosić tylko raz!
- Wygrywa 1 osoba. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 7 dni po zakończeniu konkursu.
- Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki nagrody. W przypadku wygranej - osoby biorące udział w konkursie zgadzają się na publikację imienia i nazwiska oraz pracy konkursowej. UWAGA! Nigdy nie kontaktuję się z Wami w sprawie wygranej poprzez e-mail. To do zwycięzcy należy zgłoszenie się do mnie w wiadomości prywatnej. Dlatego uważajcie na wszelkiego rodzaju wiadomości, które trafiają do Waszych skrzynek.
- Wysyłka nagrody nastąpi ze strony Wydawnictwa Muza w ciągu dwóch tygodni od przesłania wyników.
- Nie odpowiadam za przesyłki zagubione na poczcie.
- Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki NIESPODZIANKI.
- Jeżeli będzie mniej niż 10 zgłoszeń, konkurs zostanie anulowany.
- Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, oczywiście w trakcie trwania konkursu, nie po zakończeniu.
- Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę!

Warunki jakie powinniście spełnić, aby Wasze zgłoszenie zostało przyjęte to:

1. Wyraź chęć wzięcia udziału w konkursie.
2. Polub fanpage sponsora nagrody Wydawnictwa Muza.
3. Polub fanpage organizatora konkursu Nowe Horyzonty oraz zostań publicznym obserwatorem bloga.
4. Miło będzie jeżeli udostępnisz ten post na swojej tablicy.
5. Udziel odpowiedzi na zadanie konkursowe.

Przykład zgłoszenia:

Zgłaszam się!
Lubię na FB jako:
Bloga obserwuję jako:
Baner:
Odpowiedź:


ZADANIE:
W komentarzu napiszcie, którą NOWOŚĆ od Wydawnictwa Muza chcielibyście przeczytać i dlaczego?

Powodzenia!

Bardzo Was proszę dokładnie przeczytajcie regulamin, abym nie musiała odrzucać nieprawidłowych zgłoszeń.

UWAGA! Nigdy nie kontaktuję się z Wami w sprawie wygranej poprzez e-mail. To do zwycięzcy należy zgłoszenie się do mnie w wiadomości prywatnej. Dlatego uważajcie na wszelkiego rodzaju wiadomości, które trafiają do Waszych skrzynek.



17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: Iza Wyszomirska
    Bloga obserwuję jako: izabela81
    Baner: http://sza-terazczytam.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź:
    Bardzo chciałabym przeczytać "Przekroczyć granice" Katy McGarry - zły chłopak, zagubiona dziewczyna, przeznaczenie, trudna i bolesna przeszłość, tajemnice. Myślę że ta książka dałaby mi zastrzyk energii, naładowałaby mnie pozytywnie do dalszego działania. Potrzebuję książki naprawdę emocjonalnej, która nie pozwoli długo mi o sobie zapomnieć. Mam nadzieję, że da mi kopa do przekraczania moich własnych granic! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: Krysia Dobrowolska
    Bloga obserwuję jako: Wybebeszamy książki
    Baner: https://krychawachaksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź:
    Z chęcią zaadoptowałabym książkę "Pirania na kolację". Uwielbiam reportaże, a okładka nęci mnie niesamowicie. Dodatkowo, zawsze mogę sobie potem pomarzyć, że to ja przemierzam świat. Dzięki autorce będę mogła zasmakować w tak zwanym "co by było gdyby".

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Lubię na FB jako Kasia Boroń
    Bloga obserwuję jako Angel Oscuro
    udostępniam na fb
    Chciałabym przeczytać Heaven, miasto elfów, bo okładka kusi do wejścia w ten świat, a opis książki nie pozostaje mu dłużny, intrygując, tworząc pytania, na które treść pozwoli mi znaleźć odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: Joanna Zieleniecka
    Bloga obserwuję jako: Joanna Zieleniecka
    Baner:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=811210095647718&id=100002762040202
    Odpowiedź: Z chęcią przeczytam książkę Moje serce należy do ciebie ALESSIO PULEO. Dawno nie czytałam książki o miłości, ostatnimi czasy zaczytuję się w kryminalach dlatego mila odskocznia byłaby lekka książka z romantycznym wątkiem. Dodatkowo niedługo wyjeżdżam na wakacje więc przydałoby się coś ze sobą zabrać do torby plażowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!

    Lubię na FB jako: Patrycja Fornal

    Bloga obserwuję jako: Patrycja Fornal

    Baner: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1133789940010447&id=100001383551992

    Odpowiedz;
    Bardzo chciałabym przeczytać "Kalejdoskop wspomnień" Gaja Kołodziej
    Książka wydaje się być smutną ale myślę, że to będzie mocno krzepiąca powieśc. Będą występować w niej chwile łez ale pewnie i radości.
    Chciałabym sięgnąć po tę książkę dlatego, że zainteresowała mnie nie tylko ciekawym opisem, ale również subtelną okładką.
    "Kalejdoskop wspomnień" na pierwszy rzut oka wydaje się być z pozoru historią banalna, ale jestem pewna, że po bliższym poznaniu zdecydowanie zyska na wartości i chętnie się o tym przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Lubię na fb jako Grażyna Grzesiak
    Bloga obserwuję jako Grażyna
    https://www.facebook.com/441856472639057/photos/a.441943855963652.1073741828.441856472639057/637233009768068/?type=3&theater
    Zginę bez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: POligon DOmowy i prywatny profil
    Bloga obserwuję jako: Poligon Domowy
    Baner: www.facebook.com/poligondomowy
    Odpowiedź: "Nie omijaj szczęścia" bo lubię polskich autorów... jestem taką czytelniczą patriotką. Gdy mam wybór zawsze najpierw polski autor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako:Księgarnia wspomnień
    Bloga obserwuję jako:Księgarnia wspomnień
    Baner:https://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=519519854904187&id=348835718639269
    Odpowiedź:"Pamiętnik z przyszłości" Cecelia Ahern! Uwielbiam wszystkie książki tej autorki, więc i ta na pewno zachwyci mnie swoją treścią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: Gosche Books
    Bloga obserwuję jako: Gosche
    Baner: https://goschebooks.blogspot.com (pasek boczny po prawej stronie)
    Odpowiedź:
    ''Przekroczyć granicę'' chciałabym przeczytać,
    I na półce ją ładnie przywitać.
    Kiedyś w oryginale ją czytałam,
    Lecz nie wszystko dokładnie zrozumiałam.
    Ucieszyłam się jak zobaczyłam ją w zapowiedziach,
    I natychmiast chciałam ją trzymać w rękach.
    Dlatego chcę poznać tę historię na nowo,
    I przeżywać każde Polskie słowo.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Lubię na FB jako: MK
    Bloga obserwuję ze swojego bloga W szponach literek
    Baner: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html
    Ja z chęcią sięgnę po poradnik Meery Le Patel pt. „Zacznij od dziś. Poznaj siebie”. Niby każdy z nas wie o sobie dużo, a nawet wszystko, ale tak naprawdę każdy człowiek wie o sobie niewiele. Wisława Szymborska miała rację mówiąc: „Tyle o nas wiemy, ile nas sprawdzono”. Sądzę, że ten interaktywny dziennik pomoże mi jeszcze bardziej odkryć siebie krok po kroku, pokaże mi nieznane dotychczas moje oblicze i możliwości, pomoże mi poszukać odpowiedzi w sobie, kim tak naprawdę jestem ja, Marta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: Ania Bartkowiak
    Bloga obserwuję jako: Ana Bane
    Baner: https://www.facebook.com/ania.bartkowiak.313/posts/1049934168427660?pnref=story&__mref=message_bubble
    Odpowiedź:
    Książka "Przekroczyć granice" autorstwa Katie McGarry szczególnie przykuła moją uwagę. Wydaje mi się, że ta powieść może być oryginalna(choć okładka na to do końca nie wskazuje), a także zaskakująca. Już sam tytuł 'przemawia' do mnie i sprawia, że chcę pochłonąć słowa z każdej strony tej lektury. Również cichutki głosik w mojej głowie podpowiada mi, że "Przekroczyć granice" zafascynuje mnie i zachwyci. Kto wie? Może historia (zawarta w tej książce), którą chciałabym tak poznać, zmieni coś w moim życiu i w książkowym świecie, w którym żyję? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: Królewskie Recenzje
    Bloga obserwuję jako: Królewskie Recenzje
    Baner:https://plus.google.com/109042738995407211547/posts/eErNrKz5b7d
    Odpowiedź: Siedem Listów z Paryża

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    FB lubię jako Joanna Szarek
    Bloga obserwuję jako Asia Szach
    Info o konkursie udostępnione na FB https://www.facebook.com/joanna.szarek.3
    Odpowiedź
    Chciałabym przeczytać książkę Ceceli Ahern "Miłość i kłamstwa" - po przeczytaniu opisu stwierdziłam, że muszę ją mieć. Dlaczego? Po pierwsze lubię książki, w których odkrywana jest jakaś tajemnica, a kłamstwo przeplata się z prawdą. Po drugie czytałam już kilka książki C. Ahern i na żadnej z nich si e nie zawiodłam. A po trzecie i najważniejsze uwielbiam niespodzianki, a rzadko je dostaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: Małgorzata Bula
    Bloga obserwuję jako: Melisa Anonim
    Baner: https://plus.google.com/112707786100925035622/posts/1YwdK1dqFc4
    Odpowiedź: Nie będę chyba zbyt oryginalna wybierając jedną z najpopularniejszych ostatnio nowości(co wnioskuję z faktu, że wpisy o niej widzę od jakiegoś czasu na Fb i blogach prawie codziennie...), a mianowicie "Przekroczyć granice" Katie McGarry. Bo chociaż muszę zaznaczyć, że odstraszają mnie wszelkie romansidła, a okładki książek z czulącymi się parkami działają na mnie jak płachta na byka, to jednak recenzje tej powieści pozwoliły mi pokonać moje uprzedzenia i zachęcić do sięgnięcia po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako: Edyta Chmura
    Bloga obserwuję jako: Edyta Chmura
    Baner: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/496724277192448
    Odpowiedź:
    Wpadła mi w oko książka "Kalejdoskop wspomnień" Gai Kołodziej. Nie znam autorki, ale mówiąc szczerze, tylko mnie to zachęca, bo lubię poznawać kolejnych polskich utalentowanych twórców :) Opis jest dość lakoniczny i to również działa na korzyść, bo dostaję nerwicy, gdy czytam blurb i znam ponad połowę treści, a czasami tak się zdarza. Tutaj historia może rozwinąć się w różnych kierunkach, nie wiadomo czy skończy się szczęśliwie czy smutno, czy będzie szła w kierunku romansu czy refleksyjnej powieści o przeszłości. Dodam jeszcze, że okładka jest śliczna, przyciąga wzrok :) Jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję jako Elżbieta Bieniek
    Lubię jako Elcia Bieniek
    Udostępniam : https://web.facebook.com/elcia.bieniek?__nodl
    Odp: Chciałabym przeczytać "Przekroczyć granice " , czytałam recenzję i bardzo mi się spodobała, chciałabym się przekonać czy moja intuicja nie robi mnie w balona 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję jako Elżbieta Bieniek
    Lubię jako Elcia Bieniek
    Udostępniam : https://web.facebook.com/elcia.bieniek?__nodl
    Odp: Chciałabym przeczytać "Przekroczyć granice " , czytałam recenzję i bardzo mi się spodobała, chciałabym się przekonać czy moja intuicja nie robi mnie w balona 😉

    OdpowiedzUsuń