"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

czwartek, 2 czerwca 2016

[PODSUMOWANIE] czytelniczego maja.




Zapraszam Wszystkich na podsumowanie czytelniczego maja.


W maju udało mi się przeczytać 6 książek. Wszystkim z czystym sumieniem mogę polecić książki „Moje życie bez ciebie” Anny Wysockiej-Kalkowskiej, „Czarownicę” Anny Litwinek oraz „Ścieżki życia” Edyty Kowalskiej. Polska proza robi na mnie coraz większe wrażenie i naprawdę jest w czym wybierać. Z czego ogromnie się cieszę! Pierwszy raz recenzowałam książkę kucharską, padło na „Gotowanie jest super!” Adama Kozaneckiego, finalisty programu MasterChef. Zapewne każdy z Was (a na pewno większość) słyszał o serii „Lux” Jennifer L. Armentrout, opowiadającej o kosmitach? W maju miałam okazję przeczytać najnowszą powieść autorki pt. „Ognisty pocałunek”, tym razem coś o demonach i strażnikach, bardzo ciekawa lektura, która zdecydowanie przypadła mi do gustu i sądzę, że znajdzie swoich wiernych fanów.



Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 6
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 6
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 2 050
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 592

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 37
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 12 684

Książki przeczytane w tym miesiącu:







Recenzje z maja na skróty:
(Klikajcie w tytuł)


Ponadto w ramach cyklu Wywiad(ownia) pojawiły się wywiady z autorami:
(Klikajcie w nazwisko autora)



Tak prezentuje się moje podsumowanie maja. Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.
Pozdrawiam,
NH


3 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku. :) Czytałam "Anatomię uległości", bardzo mi się podobałam, oraz "Ścieżki życia". Z tą drugą nawet miała u siebie rozdanie. :) Czytałam serię "Lux", bardzo ją lubię, a "Ognisty pocałunek" mam już na półce. Mam nadzieję, że będzie równie dobry. :)
    Zaczytanego czerwca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników! Najchętniej przeczytałabym "Anatomię uległości". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik! Ostatnio również czytałam Ognisty pocałunek i całkiem mnie wciągnął, chociaż na początku miałam wrażenie, że nie zainteresuje mnie ta książka. :)

    OdpowiedzUsuń