"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 6 lipca 2016

[PODSUMOWANIE] czytelniczego czerwca.




Zapraszam Wszystkich na podsumowanie czytelniczego czerwca.


W czerwcu udało mi się przeczytać 9 książek, w tym dwie pozycje przedpremierowe: Zbrodnie pozamałżeńskie, napisane przez Daniela Koziarskiego i Agnieszkę Lingas – Łoniewską oraz Odroczone nadzieje Anety Krasińskiej. Obie książki swoją premierę będą miały we wrześniu, a ja mogę Wam już teraz powiedzieć, że jest na co czekać! Pozostałe książki, które przeczytałam w czerwcu, i które polecam to: Kiedy wiosna nie nadchodzi Anny Wysockiej – Kalkowskiej, To ty jesteś Bobbym Fischerem Christera Mjaseta, Jak Cię zabić kochanie? Alka Rogozińskiego, Urok Laury Kraft, Chłopak, który stracił głowę Johna C. Whaleya, Zabić Ptasidzioba Aleksandra Minkowskiego oraz Bez słów Mii Sheridan.

Miałam przyjemność zrecenzować jedną książkę do kreatywnego spędzania czasu i jest to: Połącz kropki. Niesamowite miejsca Zdecydowanie polecam tę pozycję, która przeniosła mnie w czasy mojego dzieciństwa.


Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 9
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 8
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 2 990
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 448

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 46
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 15 674



Recenzje z czerwca na skróty:
(Klikajcie w tytuł)


Ponadto w ramach cyklu Wywiad(ownia) pojawiły się wywiady z autorami:
(Klikajcie w nazwisko autora)



Tak prezentuje się moje podsumowanie Czerwca. Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.
Pozdrawiam,
NH

5 komentarzy:

  1. No i świetnie! A ile konkursów miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Czerwiec obfitował w konkursy, jak nigdy dotąd ;)

      Usuń
  2. Super wynik! :)
    "Jak Cię zabić, kochanie?" ile ja bym dała, żeby mieć tę pozycję! :) Także jest czego zazdrościć!

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bez słów" również udało mi się przeczytać w czerwcu i książka okazała się świetna :D
    "Chłopak, który stracił głowę" znajduję się w moim czytniku i na pewno kiedyś przeczytam.
    Powodzenia w lipcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaczytany miesiąc u Ciebie! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń