"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 20 lipca 2016

EDIT/ EDIT 2: [WYNIKI] konkursu z książką niespodzianką



Wszystkich zainteresowanych zapraszam na wyniki konkursu z książką NIESPODZIANKĄ od Wydawnictwa Muza.



Wszystkim uczestnikom konkursu dziękuję za udział w zabawie. Wydawnictwu Muza dziękuję za przeznaczenie nagrody na konkurs. Poniżej przedstawiam listę uczestników, którzy prawidłowo odpowiedzieli na pytanie. Kolejność według zgłoszeń:

1. izabela81
2. Wybebeszamy książki
3. Angel Oscuro
4. Joanna Zieleniecka
5. Patrycja Fornal
6. Grażyna Grzesiak
7. Poligon Domowy
8. Księgarnia Wspomnień
9. Gosche
10. martuha180
11. Ana Bane
12. Królewskie Recenzje
13. Asia Szach
14. Melisa Anonim
15. Edyta Chmura
16. Elżbieta Bieniek


Niestety kolejny raz zwyciężczyni konkursu nie zgłosiła się do mnie, dlatego postanowiłam, że książka trafi w ręce osoby z nr 3: Angel Oscuro.


Serdecznie gratuluję. W wiadomości prywatnej na fanpage Nowe Horyzonty lub na klaudiaskie@gmail.com poproszę o adres, na który ma zostać wysłana nagroda. Przypominam, że na dane do wysyłki czekam 3 dni, później wybiorę inną osobę.
Pozdrawiam,
NH

14 komentarzy:

  1. gratulacje ;) 1 z przodu i byłby mój numer :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) mam nadzieję że nie ja byłam gapą, a jak byłam to słuszna kara. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była właśnie chyba 3 😜

      Usuń
    2. Nie chciałam o tym wspominać, ale skoro Pani Joanna już o tym wspomniała, to jedyne co mi pozostaje to przytaknąć. Jeżeli Wybebeszamy Książki się nie odezwie, to książka "wróci" do Ciebie Angel Oscuro :)

      Usuń