"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

sobota, 2 lipca 2016

[WYNIKI] konkursu z książką "Przekroczyć granice" Katie McGarry





Wszystkich zainteresowanych zapraszam na wyniki konkursu z książką „Przekroczyć granice” Katie McGarry..



Wszystkim uczestnikom konkursu dziękuję za udział. Udzieliliście naprawdę interesujące odpowiedzi, niemniej jednak nie wszyscy zrozumieli zadanie konkursowe „Zbliża się czas wakacyjny, a to oznacza: słońce, leżak i dobra lektura czytana na łonie natury ;) Dlatego poproszę Was o rekomendację książki, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Muza w 2016 roku, i która Waszym zdaniem jest godna uwagi.„ ;) Spośród prawidłowych zgłoszeń ciężko było mi wybrać zwycięzcę. Jednak ostatecznie postanowiłam, że książka „Przekroczyć granice” Katie McGarry powędruje do Naomi Stark, za odpowiedź:

„Nie wiem, jak Ty, ale ja niemal całe wakacje spędzę w domu, a jedyną rozrywką, jaką mogę sobie zaserwować, są książki. No i podróże. Ale takie palcem po mapie.
Jeśli Twoje wakacje zapowiadają się podobnie jak moje, mam dla Ciebie propozycję. Stosunkowo niewinną,choć zobaczymy, jak to będzie. Zabiorę Cię na wycieczkę. Taką palcem po mapie.
Chodź, pokażę Ci Italię. Nie spodziewaj się jednak opisów krajobrazu, bo choć trochę mi ich zabrakło, nie ukaram za nie autora.
Ale włoscy chłopcy są jednak ciekawi, prawda? Ich jest tam w opór. Co ważniejsze, dość realnie przedstawionych.
Jest też plaża. Nie pamiętam, jak wygląda, ale jest. A gdzie plaża, tam impreza. A gdzie impreza, tam i chłopcy. Można więc wrzucić na luz.
Nim jednak trafimy na plażę, przeżyjemy z Ylenią i jej bliskimi tragedię. Bo to nie jest powtórka z "Czy wspominałam, że cię kocham?", a coś innego. Napisanego inaczej, bardziej imponująco.
Zapraszam Cię do Włoch.
Może nie zobaczysz ich dłużej niż przez kilka sekund.
Uwierz mi jednak, że będzie warto.
Polecam Ci książkę "Moje serce należy do ciebie". A ja własne serce oddałam Italii. „

Bardzo Ci dziękuję za rekomendację. Co prawda wcześniej miałam na uwadze tę książkę, ale Twój opis jeszcze bardziej mnie do niej przekonał. Serdecznie gratuluję! W wiadomości prywatnej na fanpage Nowe Horyzonty lub na klaudiaskie@gmail.com poproszę o adres, na który ma zostać wysłana nagroda. Przypominam, że na dane do wysyłki czekam 3 dni, później wybiorę inną osobę.


Przy okazji zapraszam wszystkich na aktualne konkursy i zachęcam do brania udziału :)

1. Z książką „Tonia” Iwony Małgorzaty Żytkowiak (czas do 3 lipca)

2. Z książką NIESPODZIANKĄ (czas do 5 lipca)

3. Z książką „Heaven. Miasto Elfów” ChristophaMarzi (czas do 7 lipca)


Pozdrawiam,
NH


Wydawnictwu Muza dziękuję za przeznaczenie nagrody na konkurs.

10 komentarzy:

  1. Ojej, dziękuję Ci bardzo! :)

    Maila już wysyłam i mam nadzieję, że nie zawiedziesz się na poleconej przeze mnie książce. ;>

    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rekomendacja :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :) zasłużona wygrana

    OdpowiedzUsuń