"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 2 sierpnia 2016

[PODSUMOWANIE] czytelniczego lipca.




Zapraszam Wszystkich na podsumowanie czytelniczego lipca.



W lipcu udało mi się przeczytać 14 książek, w tym jedną pozycję przedpremierową: Ścieżki przeszłości Edyty Kowalskiej. Książka stanowi kontynuację do Ścieżek życia i swoją premierę będzie miała we wrześniu, a u mnie niebawem pojawi się recenzja. Miałam przyjemność przeczytać i zrecenzować trzy książeczki dla najmłodszych, mowa tutaj o: Zabawkach na wakacjach, Historyjkach Saharyjskich i rymowankach dla wnuka oraz Cudowny jeleń. Baśnie węgierskie, każda z tych książeczek jest godna polecenia, jednak na więcej informacji zapraszam do przeczytania recenzji (niżej podaję linki). Pozostałe książki, które przeczytałam w lipcu, to: Ulubione momenty Adriany Popescou, Ugly love Cooleen Hoover, Ślepy trop Jorn Lier Horst, Mroki Łowisk Anny Kasiuk, Łowczyni Virginii Boecker, Chłopak na zastępstwo Kasie West, Fotopowieści niedokończone Michała Statkiewicza oraz seria Kontury serca,do której zaliczają się Tak blisko…, Tak krucho…, Tak słodko… autorstwa Tammary Webber.


Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 14
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 8
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 4 236
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 474

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 60
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 19 910



Recenzje z lipca na skróty:
(Klikajcie w tytuł)




Tak prezentuje się moje podsumowanie lipca. Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.
Pozdrawiam,
NH

5 komentarzy:

  1. Ładne wyniki. Ja wszystkie przeczytane strony podsumuję z końcem roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) Inni wyjeżdżają na wakacje, a ja nadrabiam czytelnicze zaległości :) Osobiście wolę robić podsumowanie na bieżąco ;) W ubiegłym roku nie robiłam tego, to później nie mogłam się połapać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez Ciebie książek znam tylko ,,Łowczynię", ale jeszcze jej nie czytałam, bo czeka na swoją kolej. :) Super wynik! Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 przeczytanych książek to świetny wynik. U mnie było to 11,5 i jestem z tego strasznie zadowolona. Z wymienionych przeczytałam tylko "Chłopaka na zastępstwo".

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego sierpnia ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie gratuluję przeczytanych książek!
    A jeśli chodzi o tytuły, to zazdroszczę "Jak Cię zabić, kochanie?"! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń