"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

środa, 21 września 2016

„Chłopak z sąsiedztwa” Kasie West pod patronatem medialnym Nowych Horyzontów


ZAPOWIEDŹ:
Chłopak z sąsiedztwa Kasie West
Premiera: 12 października 2016


Od śmierci mamy Charlie Reynolds przebywa głównie w męskim towarzystwie - ma trzech starszych braci i sąsiada, honorowego członka rodziny. Jest zdeklarowaną chłopczycą i woli grać z kumplami w kosza, niż bawić się w jakieś gierki i flirty. Jednak gdy musi sama zarobić na kolejny ze swoich mandatów za przekroczenie prędkości, nagle ląduje w butiku z eleganckimi ubraniami. I tam nie pozostaje jej nic innego, jak zachowywać się o wiele bardziej kobieco niż do tej pory. Co sprawia, że zaczyna się nią interesować pewien przystojny chłopak…

Wszystkie stresy Charlie odreagowuje wieczorami, gadając przez płot z Bradenem, sąsiadem i przyszywanym czwartym bratem, który zna ją lepiej niż ktokolwiek. Ale nawet się nie domyśla, że Charlie kryje pewną tajemnicę: jest w nim zakochana. I za żadne skarby mu tego nie zdradzi, bo nie chce go stracić.

„Pogodna i optymistyczna historia Kopciuszka – antidotum na dystopijne i postapokaliptyczne powieści.” Kirkus Reviews


Miło mi poinformować, że mój blog: Nowe Horyzonty objął patronatem medialnym książkę Kasie West Chłopak z sąsiedztwa.




10 komentarzy:

  1. Gratuluję. Książka wydaje się bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola bardzo dziękuję :* Książka jest bardzo lekka i przyjemna w odbiorze, ale porusza bardzo ważne aspekty z życia nastolatki, którą wychowuje ojciec z udziałem jej starszych braci. :)

      Usuń
  2. Witam w klubie blogerek :D
    Ja niebawem biorę się za lekturę "Chłopaka z sąsiedztwa" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak żcyczyć Ci udanej lektury. Będziesz zadowolona ;)

      Usuń
    2. Coś tak czuję :D
      Szczególnie, że już poznałam umiejętności pani West przy lekturze "Chłopaka na zastępstwo" - po prostu zakochałam się w tej książce i nie przestanę twierdzić, że jest ona idealna na ekranizację (chociażby przez samego Disneya) :D

      Usuń
    3. Moim zdaniem, "Chłopak z sąsiedztwa" wypada lepiej od "Chłopak na zastępstwo" ;)

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluje patronatu! ;)
    A książka brzmi całkiem zachęcająco, także zapewne kiedyś się na nią skuszę :)

    Pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :*
      Książka bardzo przyjemna, dlatego zachęcam do jej lektury :)

      Usuń
  4. Witaj w klubie! :D
    Mój pierwszy patronat, hihi! Już dorwałam tą powieść i było cudownie, recenzja u mnie pewnie pojawi się na dniach :3 <3
    Gratuluję!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu! A książka kusi, oj, kusi... :)

    OdpowiedzUsuń