"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

czwartek, 1 września 2016

[PODSUMOWANIE] czytelniczego sierpnia.


Zapraszam Wszystkich na podsumowanie czytelniczego sierpnia.



Wiecie, co zauważyłam? Otóż moje podsumowania z miesiąca na miesiąc stają się coraz krótsze. Nie mówię tutaj o liczbie przeczytanych książek lecz o samej treści. Nie mam weny, aby cokolwiek napisać, a szczerze nie chce mi się lać wody na ekran (chyba powinno być papier?). Tak, czy siak, zastanawiam się, czy w ogóle jest sens pisania tego typu posta? Może zmienię formę? Sama nie wiem, jednak wiem, że potrzeba mi zmian! :)

W sierpniu udało mi się przeczytać 9 książek. Mój numer jeden, ale nie w miesiącu a w całym roku. Powieść, która totalnie zmiażdżyła mnie emocjonalnie, nawet nie spodziewałam się, że będę tak przeżywać całą historię. Polecam ją wszystkim… mowa tutaj o Promyczku Kim Holden. Czytaliście? Nie?! To nadrabiajcie zaległości. Kolejne pozycje, które są godne polecenia to: Hormonia Nataszy Sochy, jak zwykle autorka pokazała na co ją stać, świetna pozycja dla każdej kobiety. Książkę, którą dobrze wspominam i bardzo mnie zaskoczyła (pozytywnie) to Będę cię szukał, aż cię odnajdę Krzysztofa Koziołka (recenzja niebawem, a ja nie mogę się doczekać kontynuacji!). Przeczytałam dwie książki z życia wzięte: Wyznanie. Prawdziwa historia polskiej prostytutki Janki Szczęsnej oraz Jedyny pirat na imprezie. Lindsey Strling o ile pierwsza jest dla osób pełnoletnich, to po drugą mogą sięgnąć młodsze osoby oraz obowiązkowo fani Lindsey. Niektórych książek recenzje możecie już przeczytać, natomiast pozostałe są już zaplanowane na najbliższe dni.


Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 9
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 8
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 3 410
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 592

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 69
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 23 320



Recenzje z sierpnia na skróty:
(Klikajcie w tytuł)




Tak prezentuje się moje podsumowanie sierpnia. Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.
Pozdrawiam,
NH

3 komentarze:

  1. O, świetne wyniki! Powodzenia w kolejnym miesiącu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja "Promyczka" dopiero w tym miesiącu kupiłam, ale nie mogę się doczekać, aż będę mogła się do niego dobrać :D Lubię miażdżące powieści :) Zwłaszcza, że teraz wychodzi "GUS"... :)
    Świetny wynik, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń