"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

poniedziałek, 3 października 2016

[PODSUMOWANIE] czytelniczego września.


Zapraszam Wszystkich na podsumowanie czytelniczego września.


Mamy jesień. Wielkimi krokami zbliżamy się do końca roku. Ja się pytam, kiedy to zleciało? 

Coś Wam opowiem. Nie uwierzycie (samej jest mi trudno w to uwierzyć!), ale Niemcy szaleją. Dosłownie! W każdym sklepie są ozdoby Bożonarodzeniowe. To i tak nic, bo w ubiegłym tygodniu do mojego męża przyszedł pewien Pan, który chwalił mu się, że podłącza choinkę! :D Takie rzeczy tylko tutaj ;)


Przejdźmy do podsumowania. Wrzesień okazał się dla mnie miesiącem bardzo bogatym w dobre wiadomości. Objęłam patronatem 3 książki, napisałam kilka rekomendacji (o tym już niebawem). Dlatego był to też miesiąc bardzo intensywny, toteż nikogo nie powinno zdziwić, że udało mi się przeczytać 11 książek. Książki, które objęłam patronatem to: Chłopak z sąsiedztwa Kasie West, Odroczone nadzieje Anety Krasińskiej oraz Ścieżki przeszłości Edyty Kowalskiej. Wszystkie polecam z czystym sumieniem. Kolejne pozycje, przeczytane w ubiegłym miesiącu, które są godne polecenia to: Powietrze, którym oddycha Brittain C. Cheryy, ta książka skradła moje serce – piękna historia. Wielbicielom książek szpiegowskich napiszę, aby zwrócili uwagę na Nocnego recepcjonistę Johna Le Carre, bardzo dobra lektura, która została zekranizowana. Wraz z synkiem przeczytaliśmy historię Bolek i Lolek. Łowcy tajemnic oraz Nowe przygody Bolka i Lolka. Domowi odkrywcy – te książeczki mają to do siebie, że nigdy nie nudzą młodego czytelnika, a mój synek wprost uwielbia dwóch braci, Bolka i Lolka. Niektórych książek recenzje możecie już przeczytać, natomiast pozostałe są już zaplanowane na najbliższe dni.


Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 11
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 10
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 3 872
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 616

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 80
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 27 192



Recenzje z września na skróty:
(Klikajcie w tytuł)




Tak prezentuje się moje podsumowanie września. Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.
Pozdrawiam,
NH

6 komentarzy:

  1. Widzę, że nie próżnowałaś w tym miesiącu! 11 przeczytanych książek-gratuluję! Również serdecznie gratuluję wszystkich sukcesów, tych dużych jak i tych mniejszych! :)
    Pozdrawiam
    PYSZNE BUKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny miesiąc więc gratuluję! Niemcy rzeczywiście chcą być chyba pierwsi w tegorocznym rankingu bożonarodzeniowym :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć czas, żeby też móc tyle przeczytać :p Za to udało mi się z "Tak blisko", "Tak krucho" i "Tak słodko" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik :D "Powietrze, którym oddycha" też bardzo mi się podobało :)
    Powodzenia w październiku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię choinki ;)
    Świetny miesiąc za Tobą, kolejny przed Tobą - życzę zaczytanego października!
    Cherry - świetna, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 80 przeczytanych książek w tym roku? Podziwiam Cię

    OdpowiedzUsuń