"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 11 października 2016

[ZAPOWIEDŹ]: "Ścieżki przeszłości" Edyta Kowalska [PATRONAT]

Kochani, z przyjemnością informuję, iż mój blog objął patronatem medialnym książkę: Ścieżki przeszłości Edyty Kowalskiej, która na rynku wydawniczym pojawi się nakładem Wydawnictwa Poligraf już 28 października.



Tytuł: Ścieżki przeszłości
Autor: Edyta Kowalska
Wydawnictwo: Poligraf
Data wydania: 28 października 2016
Liczba stron: 184
Gatunek: Literatura piękna
ISBN: 9788378564935
cena detaliczna: 30.00



OPIS:
Weronka ma trzynaście lat, kiedy wybucha II wojna światowa. Jej życie diametralnie się zmienia, gdy pewnej nocy pod dom dziewczyny przyjeżdżają niemieccy żołnierze. Od tej chwili Weronka musi stawić czoła przeciwnościom losu. Ponad siedemdziesiąt lat później jej wnuczka otrzymuje list z Danii. Co takiego wydarzyło się w życiu Weronki" Czy Julia pozna tajemnice swojej babci" "Ścieżki przeszłości" to opowieść o tym, jak kruche i złudne potrafi być szczęście oraz o tym, że przeszłość zatacza kręgi, z którymi wcześniej czy później musimy się zmierzyć.



MOJA REKOMENDACJA:
Zapierająca dech w piersiach kontynuacja losów bohaterów ze „Ścieżek życia”, w której młodzieńcza, chora fascynacja drugim człowiekiem może prowadzić do tragedii i zmienić losy pokoleń. Pytanie, czy po latach można odkupić grzechy własnej młodości?



Czytaliście debiutancką powieść autorki: Ścieżki życia?
TUTAJ recenzja Ścieżek życia
TUTAJ znajdziecie opinie innych blogerów, którzy brali udział w Book Tour ze Ścieżkami życia


Zapraszam na fanpage autorki: Edyta Kowalska



Niebawem opublikuję recenzję książki Ścieżek przeszłości. Będą również konkursy i Book Tour. Obserwujcie bloga. :-)


6 komentarzy:

  1. Świetna książka. Ja również cieszę się, że patronuje tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromną niecierpliwością czekam! "Ścieżki życia" - mnie się bardzo podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty właśnie napisałaś BOOK TOUR?! O mamusiu! Ja chętna, chętna, chętna!
    Już się nie mogę doczekać! Szczególnie, że ta okładka powala na kolanka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu! :)
    Nie czytałam jeszcze debiutanckiej powieści autorki, ale zaciekawiła mnie powyższa, więc pewnie kiedyś po nią sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie dowiedziałam się o istnieniu takiego wydawnictwa i autorki :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń