"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

piątek, 2 grudnia 2016

[PODSUMOWANIE]: Zapraszam Wszystkich na podsumowanie czytelniczego listopada




Dzisiaj będzie krótko i bez zbędnego owijania. Listopad okazał się dla mnie miesiącem mniej obfitym w przeczytane książki, ale udało mi się zagłębić w opowieści, które mogę polecić każdemu. Mowa tutaj o książkach: Światło w mroku – bardzo udany debiut autorki piszącej pod pseudonimem I.M. Darkss, książkę mogę zaproponować fanom fantastyki. Kolejny udany debiut, bardzo dopracowany, mogę nawet napisać, że dopieszczony pod każdym względem to Książka Racheli Sissel Værøyvik. Dalej mamy Co dwa tygodnie do końca życia Jolanty Mokrzyńskiej to niebanalna historia kobiety i mężczyzny, którzy od życia oczekiwali zupełnie coś innego. Okrążyć słońce Pauli McLain, recenzja jest już na blogu więc nie będę się rozpisywać. Piętno Midasa niezawodnej Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Ja kochanka Karoliny Wilczyńskiej, tutaj nie do końca książka przypadła mi do gustu, ale więcej napiszę w recenzji. Ogółem udało mi się przeczytać 6 książek. Recenzje niektórych pozycji możecie już przeczytać, natomiast pozostałe są zaplanowane na najbliższe dni.


Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 6
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 8
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 2 254
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 440

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 94
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 31 826



Recenzje z listopada na skróty:
(Klikajcie w tytuł)




Tak prezentuje się moje podsumowanie listopada. Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.
Pozdrawiam,

NH

6 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam 10 książek w listopadzie - co mnie cieszy :) W tym miesiącu, kończę już 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wyniki! Oby w grudniu były lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik. Piękny stosik.

    Zaczytanego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny nagłówek! :) Gratuluję pomysłowości! :)

    Gratuluję również wyniku! Bardzo ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń