"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

niedziela, 1 stycznia 2017

[PODSUMOWANIE]: Zapraszam Wszystkich na podsumowanie czytelniczego grudnia.




Mamy Nowy Rok! Mam nadzieję, że ostatnie godziny minionego roku, spędziliście hucznie wspólnie z bliskimi. :-) Niebawem opublikuję podsumowanie całoroczne, dlatego dzisiaj nie będę się rozpisywać. W grudniu udało mi się zagłębić w opowieści, które mogę polecić każdemu. Mowa tutaj o książkach: Pozorność Natalii Nowak-Lewandowskiej, książkę objęłam patronatem medialnym, dlatego będziecie informowani na bieżąco o recenzji, konkursach idt. Londyn w czasach Sherlocka Holmesa, zachwyca wydaniem, przy czym wszystkie opisane w niej fakty są bardzo interesujące. Bez Ciebie, piękna historia i bardzo przejmująca, to moje pierwsze spotkanie z twórczością Agaty Przybyłek i z pewnością nie ostatnie. Będę czekać całą noc świetna powieść na poprawę humoru, dawno tak się nie uśmiałam. Purgatorium czytając tę książkę miałam mieszane uczucia. Przekroczyć granice dobra książka z fabułą osadzoną w licealnych realiach. Heaven. Miasto elfów przyznam, że spodziewałam się zupełnie innej historii. Morderstwo i cała reszta jeden z lepszych debiutów literackich, jaki miałam okazję przeczytać w 2016 roku. W ostatnim miesiącu roku udało mi się przeczytać 8 książek. Recenzje niektórych pozycji możecie już przeczytać, natomiast pozostałe są zaplanowane na najbliższe dni.


Przejdźmy do podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 8
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 8
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 3 148
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 848

Ilość przeczytanych książek od początku roku: 102
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 34 974



Recenzje z listopada na skróty:
(Klikajcie w tytuł)




Wywiad z:



Tak prezentuje się moje podsumowanie grudnia. Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.
Pozdrawiam,

NH


4 komentarze:

  1. Właśnie ostatnio zainteresowała mnie książką Agaty Przybyłek, więc mam w planach zapoznanie się z jej twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że grudzień był nawet udany. ;)
    Gratuluję patronatu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny miesiąc :) I przyznaję, że jestem zadowolona, bo wszystkie Twoje posty przeczytałam! Ha!

    Zaczytanego stycznia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ciekawy miesiąc :)
    Czytałam tylko "Purgatorium" i "Przekroczyć granicę"- książki bardzo przypadły mi do gustu, choć ta druga odrobinę mniej :)

    OdpowiedzUsuń