"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

piątek, 3 lutego 2017

[PODSUMOWANIE]: czytelniczego stycznia.





Przeczytałam:

Intuicja Amy A. Bartol
W ogień Ewa Seno
Służąca Agata Haidi
Alive. Żywi Scott Sigler
Ból za ból Jenny Han, Siobhan Vivian
Słodkie opętanie J. Daniels
Róża Agnieszka Opolska
Otchłań nienawiści Joanna Jax



Widziane przez obiektyw aparatu:




Podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 8
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 7
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 2 951
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 528



Ilość przeczytanych książek od początku roku: 8
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 2 951



Styczniowe recenzje:
(Klikajcie w tytuł)




Widziane przez obiektyw aparatu:





Tak prezentuje się moje podsumowanie stycznia. Na kolejne podsumowanie zapraszam za miesiąc.
Pozdrawiam,
NH

5 komentarzy:

  1. Sporo udało ci się przeczytać :) U mnie 5 książek, więc i tak nie jest tak źle, w grudniu bardzo mało przeczytałam, więc jestem z siebie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki i piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników! Oby luty był lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre wyniki, a fotki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki, a zdjęcia po prostu zniewalają! Nie mogę się napatrzeć :D
    Zaczytanego lutego!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń