"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 21 lutego 2017

[ZAPOWIEDŹ PATRONACKA]: „Fatalna lista” Vivian Siobhan



Kochani, z przyjemnością informuję, iż mój blog objął patronatem medialnym książkę: Fatalna lista Vivian Siobhan. Powieść na rynku wydawniczym pojawi się nakładem Wydawnictwa Feeria Young już 1 marca. Książka wywołuje różne emocje, a jej największym atutem jest jej nieprzewidywalność. Mimo że jest przypisana do literatury młodzieżowej to polecam ją również starszemu czytelnikowi. Miejcie na uwadze ten tytuł.




Tytuł: Fatalna lista
Autor: Vivian Siobhan
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 1 marca 2017
Liczba stron: 408
Gatunek: Literatura młodzieżowa
ISBN: 9788373926189
cena detaliczna: 37,90




Nota Wydawcy:
Piękno i brzydota nie zawsze są kwestią wyglądu.
Wyobraź sobie, że gdy przychodzisz do szkoły, oczy wszystkich są wbite w jeden punkt.
W listę.
Czy znajdziesz na niej swoje nazwisko? A jeśli tak, to w której kategorii?

Co roku ktoś - nie wiadomo, kto - wybiera dwie dziewczyny z każdego rocznika. Jedna zostaje okrzyknięta najpiękniejszą, druga – najbrzydszą.
O tych spoza listy natychmiast się zapomina. Wybrane nagle znajdują się w centrum uwagi całej szkoły.
Na liście są nazwiska ośmiu dziewcząt. W świecie po liście ich życie już nigdy nie będzie takie samo.




Książka jest dostępna w przedsprzedaży na:





Niebawem opublikuję recenzję książki Fatalna lista. A już dzisiaj zapraszam Was do obserwowania bloga, ponieważ będą organizowane konkursy z tym tytułem. :)



*Post zawiera materiał promocyjny od Feeria Young.

9 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czytała! Na 100%! <3
    Gratuluję patronatu!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy wspólny patronat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się trochę naczytałam o tej książce, więc nie mogę się doczekać, aż sama ją przeczytam :)\\Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Klaudia! Jestem ciekawa Twojej opinii :). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu :)
    Już od jakiegoś czasu jestem bardzo zainteresowana tym tytułem, mam nadzieję, że uda mi się sięgnąć po tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu! :)
    Mam zamiar przeczytać ale pewnie dopiero na spokojnie na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń