"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

poniedziałek, 20 marca 2017

[PODSUMOWANIE]: czytelniczego lutego.



Przeczytałam:

Oblivion Jennifer L. Armentrout
Po prostu bądź Magdalena Witkiewicz
Niebezpieczne podobieństwo Małgorzata Nachtman-Dzikowska
Życie motyli Katarzyna Ryrych
Obsesja Jennifer L. Armentrout
Gracz Vi Keeland
Fatalna lista Vivian Siobhan



Widziane przez obiektyw aparatu:





Podsumowania w cyferkach:

Ilość przeczytanych książek w tym miesiącu: 7
Ilość napisanych/opublikowanych recenzji: 6
Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 2 576
Najobszerniejsza pozycja miała stron: 408



Ilość przeczytanych książek od początku roku: 15
Ilość przeczytanych stron od początku roku: 5 527



Recenzje z lutego:
(Klikajcie w tytuł)




Widziane przez obiektyw aparatu:




Tak prezentuje się moje podsumowanie lutego. Na kolejne podsumowanie zapraszam w przyszłym miesiącu.
Pozdrawiam,

NH

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia robisz :) Ja jeszcze tak nie umiem, ale uczę się pilnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! :* Myślę, że szybko nabierzesz wprawy. :)

      Usuń
  2. Muszę się w końcu zabrać za serię "Lux", bo pierwszy tom czeka na mnie od... ehhh wolę nie pisać ;P
    Nie mogę się napatrzeć na te boskie zdjęcia. Są przecudowne!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, satram się. :)
      Koniecznie przeczytaj "Obsydian" i pozostałe książki. Mnie bardzo przypadł do gustu styl autorki. :)

      Usuń
  3. Muszę w końcu sięgnąć po "Po prostu bądź", która czeka na półce... Gratuluję wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czytaj, jestem ciekawa, jak odbierzesz tę książkę. :)

      Usuń