"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 23 maja 2017

[WYNIKI] z „Ironią losu” Katarzyny Misiołek.


Moi Drodzy, przyszedł czas na wyniki konkursu <klik> z książ Katarzyny MisiołekIronia losu.


Postanowiłam, że tym razem książka trafi w ręce pani Sylwii Waligóra za odpowiedź:

„Po powrocie do domu nareszcie odczułam zarówno fizyczną, jak i psychiczną ulgę - jakby ktoś wreszcie zrzucił z moich chylących się ku ziemi barków kamień młyński. Boże od dawna nie czułam takiej lekkości, swobody i... tak - wolności! Gdyby mi choć jeden jedyny raz zaświtało w myśli, choćby to był najniklejszy z nikłych przebłysk zrozumienia, że podjęta przeze mnie decyzja stanie się mym wybawieniem - już kilka lat wstecz bez wahania wybrałabym takie rozwiązanie... Cóż lepiej późno niż wcale, choć serce płacze nad straconymi latami. Nie mogę powiedzieć, że lęk nie ściskał mi trzewi, że strach nie powodował wątpliwości, że nie zadawałam sobie wciąż pytania "i co wtedy będzie?" Jeszcze w tym momencie mam przed oczyma tę chwilę, gdy moja dłoń kurczowo zaciśnięta na metalowym piórze zadrżała, a w myślach ukazały się kadry z ubiegłych dziesięciu lat - serce wówczas grzmotnęło niemal o żebra spłoszone tymi obrazami...
Teraz gdy stoję na środku swego panieńskiego pokoju, dokumenty równiutko założone wraz ze zgrabnym podpisem spoczywają w szufladzie biurka (nie chciałam, by leżały na widoku cudzych spojrzeń) ja oddycham z ulgą! Po tylu latach wreszcie wróciłam do domu rodzinnego - nie w odwiedziny, nie na wakacje, lecz na stałe i w dodatku jako wolna kobieta!
Po powrocie do domu poczułam prawdziwą radość - rozwód to cudowna "instytucja"! ”


Serdecznie gratuluję! W wiadomości prywatnej proszę o adres z dopiskiem Ironia losu Katarzyna Misiołek. Przypominam, że na dane do wysyłki czekam 3 dni, później wybiorę inną osobę.

Pozostałym uczestnikom ogromnie dziękuję za udział w konkursie. Natomiast Wydawnictwu Muza SA, dziękuję za przeznaczenie książki na konkurs.



Pozdrawiam ciepło,
Klaudia S.
Nowe Horyzonty


6 komentarzy: