"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 30 maja 2017

[WYNIKI] z „Wszystkie moje zmartwychwstania” Iwony Żytkowiak.


Moi Drodzy, przyszedł czas na wyniki konkursu <klik> z książ Iwony Żytkowiak „Wszystkie moje zmartwychwstania”.


Postanowiłam, że tym razem książka trafi w ręce pani Asi Szach za odpowiedź:

„Chyba każdy z nas zadaje sobie pytanie, co by zmienił w swoim życiu gdyby miał taką możliwość. Przynajmniej ja często zadawałam sobie to pytanie. Moja podświadomość to podchwytywała i często śniło mi się, że rodzę się na nowo, jednak pamiętam moje poprzednie życie. W snach wykorzystywałam moje wspomnienia maksymalnie, niekoniecznie w dobry sposób. Później po obudzeniu sama się dziwiłam jak mogłam tak postępować. Na usprawiedliwienie dodam, że byłam wtedy nastolatką, a problemy nastolatek są największe na świecie. Teraz wiem, że wszystko trzeba robić z umiarem. Niewiele bym zmieniła, bo każde doświadczenie, które przeżyłam, ukształtowało mnie na osobę, którą jestem teraz. Ja siebie akceptuję, a to jest najważniejsze. Ale jak zaznaczyłam,niewiele, czyli coś by uległo zmianie.
Pamiętałabym numery losowania lotto :D
Tak, wiem, że pieniądze szczęścia nie dają ale byłyby zabezpieczeniem dla mnie i dla moje rodziny ;) To co kiedyś było nieosiągalne, bo brakowało funduszy, mogło być zrealizowane. Przede wszystkim budowa domu byłaby krótsza, a ja pewnie poszłabym na studia dzienne, a nie zaoczne. Ale jest to tylko gdybanie. Nie wiem czy chciałabym w ogóle dostać taką możliwość, ponieważ uważam, że każdy z nas jest kowalem swojego losu i nasze działanie kształtuje zarówno nas jak i osoby z naszego otoczenia.”


Serdecznie gratuluję! W wiadomości prywatnej proszę o adres z dopiskiem Wszystkie moje zmartwychwstania” Iwona Żytkowiak. Przypominam, że na dane do wysyłki czekam 3 dni, później wybiorę inną osobę.

Pozostałym uczestnikom ogromnie dziękuję za udział w konkursie. Natomiast Wydawnictwu Replika, dziękuję za przeznaczenie książki na konkurs.



Pozdrawiam ciepło,
Klaudia S.
Nowe Horyzonty


2 komentarze: