"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

poniedziałek, 12 czerwca 2017

[KONKURS PATRONACKI]: „Łąki kwitnące purpurą” Edyty Świętek.


Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Replika mam dla Was konkurs, w którym do wygrania jest jeden egzemplarz powieści: Łąki kwitnące purpurąEdyty Świętek. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami i udziału w zabawie.




Proszę o uważne zapoznanie się z REGULAMINEM:
  1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: Nowe Horyzonty.
  2. Sponsorem nagrody jest: Wydawnictwo Replika.
  3. Konkurs trwa od dnia 12.06.2017 do 15.06.2017 do godziny 23:59.
  4. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
  5. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostaniecie publicznymi fanami: autorki: Edyty Świętek; sponsora nagrody: Wydawnictwa Replika oraz fanpage, Instagrama i bloga Nowe Horyzonty.
  6. Jedna osoba może się zgłosić tylko raz!
  7. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki: „Łąki kwitnące purpurą” Edyty Świętek. Wygrywa jedna osoba.
  8. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 7 dni po zakończeniu konkursu.
  9. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca ma 3 dni na zgłoszenie się do mnie w wiadomości prywatnej w celu podania danych do wysyłki nagrody. W przypadku wygranej – osoby biorące udział w konkursie zgadzają się na publikację imienia i nazwiska oraz pracy konkursowej (o ile taka jest).
  10. Wysyłka nagrody nastąpi ze strony Wydawnictwa Replika w ciągu miesiąca od przesłania wyników.
  11. Nie odpowiadam za przesyłki zagubione na poczcie.
  12. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
  13. Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  14. Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę!
  15. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)



Będzie mi miło, jeśli:
- zostaniesz publicznym obserwatorem: mojego bloga
- polubisz profil mojego bloga na: Facebooku
- zostaniesz obserwatorem mojego: Instagrama
- polubisz autorski profil: Edyty Świętek
- polubisz profil sponsora nagrody: Wydawnictwo Replika
- udostępnisz ten post na swojej tablicy/blogu/instagramie etc.



ZADANIE:
Dokończ zdanie:
Jestem na łące kwitnącej...

Objętość pracy maksymalnie do 4 tysięcy znaków (może być mniej, ale nie więcej)!


Powodzenia!


6 komentarzy:

  1. Jestem na łące kwitnącej sama z książką.
    To piękny czas :)
    Tylko mój :) Tylko ja.
    Ptaszki śpiewają, a ja wśród kwiatków polnych delektuje się tą samotnością, gdyż jest ona czymś rzadkim w moim wypadku. Ale to przecież nie jest samotność- książka jest Twoim przyjacielem, nigdy z nią nie jesteś sam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na łące kwitnącej,
    na horyzoncie króluje słońce,
    delektuję się ciszą,
    tylko kwiaty me myśli słyszą...
    Siadam na trawie,
    zanurzam bose stopy,
    chwytam po książkę upijając łyk wody,
    zaczynam żyć zyciem książkowych bohaterow,
    odpływam myślami od zmartwień, problemów...
    I mijają godziny w błogim relaksie,
    uświadamiam to sobie, gdy na zachod slonca patrzę,
    pełna nowych sił z zapasem na tydzień,
    pakuję swoje rzeczy i uciekam w życie,
    do codziennosci i rytyny,
    w sercu mając ten krajobraz sprzed chwili...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na łące kwitnącej, pachnącej wśród kwiatów i ptaków. Garść myśli w głowie i leżę sobie. Relaks z dobrą książką to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na łące kwitnącej i czuję, jak me zmysły otula cudowność roztaczającego się zapachu kwiatów kolorowych. Zamykam oczy i kładę się na trawie wchodząc w tylko mnie znany, osobliwy kontakt z naturą.Jest ona moim wiernym kompanem. Zawsze wysłuchuje moich myśli bezgłośnych, wśród bzyczenia pszczół błądzących. To czas refleksji, to czas istotny. Kiedy się kończy- otwieram oczy i wiem, że jutro będzie lepszy dzień. Nie zdradzę Ci jednak dlaczego. Połóż się na łące, zamknij oczy, otwórz zmysły i przekonaj się sam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na łące kwitnącej,
    Wśród mnie kwiaty pięknie pachnące!
    Z nieba słonko swe promienie zsyła,
    Pyszne winko będę piła!
    W strony książki zaczytana,
    Siedzę tak uradowana!
    Taki dzień mam dziś udany!
    Samymi przyjemnościami cały usłany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na łące kwitnącej, która zdaje się do mnie szeptać… słyszysz… to słowik popisuje się miękkim, melodyjnym „cziuriut” i wdaje się dyskusje z dźwięczną kukułką z pobliskiego zagajnika;; co to? grające na wietrze listki brzozy wyraźnie zapraszają do przytulenia … muzyka szumu wysokich traw mieniących się w promieniach słońca, który idealnie współgra z cykającą orkiestrą świerszczy muzyka koi zmysły i skłania do snucia marzeń – koniecznie w pozycji horyzontalnej.
    Głęboki wdech… czujesz … ten obłędny zapach powietrza … zboża i siana , który miesza się z niepowtarzalnym aromatem lasu tuż po wiosennej mżawce, czarujących kolorami kwiatów.

    Idealny moment, wyjątkowy okruch codzienności, który pozwala zatracić poczcie czasu, odnaleźć własne myśli i tak zwyczajnie-niezwyczajnie poddać się magii miejsca i natury tworzącej tę atmosferę

    OdpowiedzUsuń