"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 20 czerwca 2017

[ZAPOWIEDŹ PATRONACKA]: „Friendzone” Sandry Nowaczyk



Kochani, z przyjemnością informuję, iż mój blog objął patronatem medialnym książkę „Friendzone”, która jest debiutem powieściowym siedemnastoletniej Sandry Nowaczyk. Powieść na rynku wydawniczym pojawi się 5 lipca nakładem Wydawnictwa Feeria Young. Mam nadzieję, że zwrócicie uwagę na ten tytuł.




Fot: Feeria Young


Premiera: 5 lipca 2017
Tytuł: Friendzone
Autor: Sandra Nowaczyk
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 4 lipca 2017
Liczba stron: 408
Gatunek: Literatura młodzieżowa
cena detaliczna: 34,90







OPIS WYDAWCY:

Świetny debiut nastoletniej autorki!
Tatum i Griffin przyjaźnili się prawie od kołyski. Byli dla siebie jak brat i siostra. Tak zawsze było i tak już miało pozostać.
Jeden taniec na balu maskowym zmienił wszystko.
Teraz oboje są pełni sprzecznych emocji. Czy będą chcieli za wszelką cenę pozostać przyjaciółmi? Przecież to ona zawsze miała być najważniejsza. Kiedyś sobie to obiecali. I do tego oboje mają partnerów. A co, jeśli tylko jedno z nich będzie chciało… no właśnie, czego?
Gdy do głosu dochodzą uczucia, czasami wszystko zdaje się rozpadać… i kiedy nie masz na kim się oprzeć, czujesz, że spadasz i że już nigdy się nie podniesiesz.
Przeczytaj pierwszą, pełną emocji książkę polskiej Estelle Maskame! *






O AUTORCE:

Urodziłam się w 2000 roku w Szczecinie. Książki od zawsze były moją pasją, więc postanowiłam stworzyć coś, co sama chciałabym przeczytać. Prywatnie jestem stuprocentowym zodiakalnym skorpionem, interesuję się psychologią, sportem i ezoteryką. Do pisania potrzebuję jedynie muzyki i dobrej mocnej kawy.*








MOJA REKOMENDACJA:



Książkę w atrakcyjnej cenie możecie zamówić na empik.com


Niebawem opublikuję recenzję. A już dzisiaj zapraszam Was do obserwowania bloga, ponieważ będą organizowane konkursy z tym tytułem. :)




*post zawiera materiał prasowy od Wydawnictwa Feeria Young.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu! :D Książka mnie zaintrygowała, więc raczej się na nią skuszę <3 I ten szok, że autorka jest moją rówieśniczką :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu i rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń