"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

wtorek, 13 czerwca 2017

[ZAPOWIEDŹ PATRONACKA]: „Mój pomysł na życie” Elżbieta Kosobucka



Kochani, z przyjemnością informuję, iż mój blog objął patronatem medialnym książkę „Mój pomysł na życie” autorstwa Elżbiety Kosobuckiej. Powieść na rynku wydawniczym pojawi się 19 czerwca nakładem Wydawnictwa Videograf SA. Mam nadzieję, że zwrócicie uwagę na ten tytuł, bo jest to bardzo dobra książka, która daje do myślenia i motywuje do działania.




Tytuł: Mój pomysł na życie
Autor: Elżbieta Kosobucka
Wydawnictwo: Videograf SA
Data wydania: 19 czerwca 2017
Liczba stron: 352
Gatunek: Literatura obyczajowa i romans
ISBN: 9788378355762







Nota Wydawcy:

Powieść zaprasza kobiece serca do podążania własną drogą, odkrywania siebie. Melody Sawicka, odnosząc spektakularne sukcesy, pnie się po szczeblach kariery w bankowości. Bohaterka, otoczona gronem przyjaciół, tryska energią i nowymi pomysłami. W niesprzyjających okolicznościach spotyka intrygującego biznesmena, Pawła Baryckiego, który wprowadza zamieszanie w jej uporządkowane dotąd życie. Kiedy wydaje się, że ostatni puzzel trafił na swoje miejsce, do układanki wkrada się niechciany element. Młoda kobieta odnajduje szczęście TAM i WTEDY, gdy myśli, że wszystko jest stracone...








Niebawem opublikuję recenzję. A już dzisiaj zapraszam Was do obserwowania bloga, ponieważ będą organizowane konkursy z tym tytułem. :)





*W poście został wykorzystany materiał Wydawnictwa Videograf SA.

3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie, czekam na Twoją recenzję. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się nieźle :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń