"Kto bowiem przestaje pogłębiać swoją wiedzę i kształtować charakter, a więc pracować nad sobą, by rozwinąć jak najszerzej swoje horyzonty, przestaje żyć.” Thomas Bernhard „Wymazywanie. Rozpad”

piątek, 21 lipca 2017

[WYNIKI] „Friendzone” Sandry Nowaczyk.



Moi Drodzy, przyszedł czas na wyniki [konkursu] z książką „Friendzone” Sandry Nowaczyk.


Postanowiłam, że tym razem książka trafi w ręce pani: Gosche za odpowiedzi:



Gosche:
Szczerze mówiąc to ciężko wypowiadać mi się na temat przyjaźni damsko męskiej, z takiego powodu, że zwyczajnie jej nie przeżyłam. Jasne, miałam bliskich znajomych, ale przyjaciela płci męskiej, który był ze mną zawsze - nie było. Jednak jako bierny widz, zaobserwowałam wśród znajomych, że po jakimś czasie niestety jedna ze stron zaczynała ''zabiegać o coś więcej''. W pamięci utknęła mi para znajomych. Wszystko fajnie, przez lata przyjaźń, zawsze mieli siebie. Z czasem on zaczął zachowywać się dziwnie względem niej. Ale to co rzuciło mi się w oczy, to jego spojrzenie. Patrzył na nią tak, jakby była jego tlenem. Wtedy wiedziałam, że poszedł krok dalej. Niestety tak było, ona kogoś poznała a on zwyczajnie nie wytrzymał. Coraz rzadsze spotkania, nie chciał widzieć jak ktoś inny ją uszczęśliwia, aż ich relacje się ograniczyły. Przytoczyłam tę historię po to, aby zobrazować pytanie na ''moich'' doświadczeniach. Oczywiście zależy od ludzi i ich żyć, ale moim zdaniem 95% przyjaźni kończy się związkiem. Tylko pytaniem jest czy to źle? W końcu przyjaźń jest fundamentem miłości, więc czy to źle zaczynać od niej? :)

EDIT:
Zwyciężczyni konkursu napisała do mnie, że w innym konkursie wygrała "Friendzone", dlatego postanowiła zrezygnować z wygranej u mnie na rzecz innej osoby. Bardzo miło z jej strony!

EDIT 2:

W drugim rozdaniu wybrałam odpowiedź pani CathaleyaRose, która niestety nie zgłosiła się po wygraną, dlatego nagroda przepadła. Dzisiaj wybieram ostatni raz i jeśli po 3 dniach zwyciężczyni się nie zgłosi, to zorganizuję kolejne rozdanie.

EDIT 3:


Kolejna zwyciężczyni się nie zgłosiła. Został zorganizowany nowy konkurs.



Serdecznie gratuluję! W wiadomości prywatnej proszę o adres z dopiskiem „Friendzone” S. Nowaczyk – wygrana na blogu. Przypominam, że na dane do wysyłki czekam 3 dni, później wybiorę inną osobę.

Pozostałym uczestnikom ogromnie dziękuję za udział w konkursie. Natomiast Wydawnictwu Feeria Young ślicznie dziękuję za przeznaczenie książki na konkurs. :)

PS. Niebawem zostaną opublikowane dwa konkursy, w których do wygrania będzie po jednym egzemplarzu „Friendzone”. Zapraszam do obserwowania.


Pozdrawiam ciepło,
Klaudia S.

Nowe Horyzonty

3 komentarze: